• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. The West Wereldrecords & discussietopic

    Mijn eerste wereld record :) Fortgevecht verslag: Twin Towers 30300 xp in fg op little rock. groetjes tijni
  2. Gangs of The Old West - Speedserver

    Dankjulliewel voor het uitdelen van de beloningen
  3. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    zal het hier ook maar is melden dat ik het echt minachting van de spelersgroep vind dat jullie gewoon leuk weer een nieuw event beginnen zonder die andere af te handelen of hier mededelingen over te geven. :((((
  4. Gangs of The Old West - Speedserver

    laat ze die beloningen van het vorige event eerst uitdelen :D
  5. Gangs of The Old West - Speedserver

    bedankt voor het nakijken dist3rio :)
  6. Gangs of The Old West - Speedserver

    Inmiddels zijn we alweer 2 maanden verder. Snap dat mods liever niet meer aan dit event denken of zelfs het gedrag van bepaalde spelers niet tolereren, maar dat is geen reden om andere spelers te onthouden van hun verdiende beloningen... Hoop snel van jullie te horen. groetjes.
  7. Gangs of The Old West - Speedserver

    Welcome to August :o
  8. Gangs of The Old West - Speedserver

    Het is denk ik heel makkelijk de mods moeten even zeggen of wat masta beweerd waar is of dat die het uit zijn mouw zuigt. Dan is deze hele discussie voorbij, des te meer ze lopen te klooien met forums dichtgooien en berichten verwijderen des te vervelender deze situatie word en dat is echt niet...
  9. Gangs of The Old West - Speedserver

    jammer dat de feedback forum al zo snel gesloten is...
  10. Gangs of The Old West - Speedserver

    nu een team met Jan-Wild-West
  11. Gangs of The Old West - Speedserver

    ik zal me aanmelden, normaal gesproken best actief alleen eerste weekend wat minder (of niet :P)
  12. Beloningen 15e verjaardag

    Graag mijn beloningen op little rock :)
  13. Ronde XI

  14. Ronde X

    24
  15. Ronde IX

    A = 2 B = 3 C = 1
  16. Ronde VIII

  17. Ronde VII

    Avonturen die leuker gemaakt worden zodat ze vaker gespeeld worden
  18. Ronde VI

    2008 The West is genomineerd als Browsergame van het Jaar 2009 The West krijgt zijn publieke Beta server. 2010 NPC-Duels zijn geïntroduceerd in The West. 2011 De nieuwe Avatar generator is geïntroduceerd. 2012 Union Pacific Shop werd geïntroduceerd. The West krijgt zijn publieke Beta server...
  19. Ronde V

    1. ontwijken 2. little rock 3. smid
  20. Ronde IV

    Aantal woorden Dag Onderwerp 300 Maandag Gekke Sets 600 Dinsdag Speed server 400 Woensdag Hobby 500 Donderdag Mannendag 200 Vrijdag The-West-Meeting
Bovenaan