• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Gangs of The Old West - Speedserver

    We zijn bijna een maand verder na mijn vorige reactie. Kan er iets van duidelijkheid verschaft worden over de afhandeling van dit event?
  2. Gangs of The Old West - Speedserver

    Eens Dist. Kun je wel een ongevere schatting geven? Want bijv. een half jaar nodig hebben om wat punten op te tellen vind ik persoonlijk wel een beetje lang duren.
  3. Gangs of The Old West - Speedserver

    Counter-ert en ik willen ook graag meedoen (:
  4. Taalfouten Meld hier taalfouten die je in het spel tegenkomt

    In de opdrachten staat ook dat je gouden revolvers moet verzamelen. Mogelijk dat dit aangepast wordt wanneer bovenstaande verwerkt is?
  5. Ideeën speed/eventservers

    Het idee kwam om een FG server te maken, waarbij je net zoals Trails of Tears met opdrachten werkt. Opdrachten die bijv. voor kunnen komen:
  6. Feedback NL12 Spring Jobs

    Vraagje. In de tekst voor opdracht 3: "Het enige waar veel rode ingame kledingstukken van zijn, zijn halsdoeken" Ook staat er: "Let op, bij deze opdracht tellen de rode halsbanden dus niet mee." Tellen alleen de rode halsdoeken als item niet, of geldt de opdracht voor alle halsbanden als...
  7. Feedback Adventpuzzels 2020

    Vraagje over de woordzoeker. Moet je de woorden die om de woordzoeker heen staan zoeken in de woordzoeker zoeken en dan een afbeelding daarvan inleveren, of moet je zelf zoveel mogelijk woorden zoeken en met de overgebleven letters een antwoord vormen?
  8. Feedback Adventpuzzels 2020

    Die husselwoorden is helder, moeten bestaande woorden worden die ook niet The West gerelateerd kunnen zijn. "Er is hiernaast ook nog een codewoord te vinden, waarvoor je een extra beloning kan ontvangen." Hiernaast, betekend dit het rechts rijtje of moeten alle woorden samen voor een codezorgen?
  9. Feedback Adventpuzzels 2020

    Bij de vraag van 6 dec. wordt gevraagd naar de hoeveelheid mutsen. Er zitten dubbele mutsen tussen van dezelfde kleur en soort, waarvan alleen de punt de andere kant op wijst. Telt dit als 1 muts, of zijn dit dan 2 verschillende?
Bovenaan