• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. mastadont..

    Wereldbonussen

    die 10% arbeidspunten? is dat 10% op je totale inbreng op die arbeid? arbeidspunten werken wel op bouw? maar ervaring werkt zoals gewoonlijk niet op bouw neem ik aan?
  2. mastadont..

    Rondvraag migratie

    Er verschijnt een rondvraag over migratie naar de internationale server? welke server is dat? wat zijn de condities van migreren? waarom is die rondvraag er niet op w1
  3. mastadont..

    St.Patricks event

    komen er voor dit event nog awesomnia fortgevechten?
  4. mastadont..

    Feedback lenteuitverkoop 2021

    aangezien er geen feedbacktopic was..... hierbij dus dit is gewoon een lachertje die uitverkoop van nutteloze sets voor een gigantische veels te hoge prijs. erg lachwekkend " Voel de lente en verkrijg geweldige voorwerpen en sets uit voorgaande jaren voor een beperkte periode. moet...
  5. mastadont..

    Angus en opdrachten

    Zoals kleiduif al vroeg, hierbij enige suggesties voor opdrachten bij Angus. het inleveren van bijvoorbeeld: de versterkende items die verkrijgbaar zijn uit circus. alleen nuttig voor lage levels, bij hogere levels blijven ze gewoon liggen in inventory. ik zelf heb er momenteel 500+ in...
  6. mastadont..

    manager?

    Wie is kleiduif nu weer?? wisseling van de wacht? gaat kroenuh weg? what's going on? :cool:
  7. mastadont..

    Migratie routes

    waarom zijn de migratie routes selectief? waarom kan je van fair niet naar ari of dako? zijn dat de volgende werelden op de schop stoel? met dat selectieve raak je alleen nog meer spelers kwijt dat de laatste 2 werelden er niet bijstaan is nog te begrijpen maar niet mogelijk naar oude werelden...
  8. mastadont..

    oktoberfest omkopen

    Het begint wel erg op te vallen dat er veel meer omgekocht moet worden dan vorige oktoberfests? Volgens inno zelf is het eigenlijk niet de bedoeling dat je verliest? dat zeggen ze elke keer weer bij oktoberfest. vreemd dat je dan opeens een 356 skill moet hebben om te winnen? lijkt mij dat de...
  9. mastadont..

    BBQ chef muts

    Op W1 is een nieuwe opdracht wat is er nodig om deze te activeren aangezien ik deze niet krijg op andere werelden?
Bovenaan