• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Victoria Sun

    nieuwe wereld

    Inderdaad leuke naam, zie jullie daar.
  2. Victoria Sun

    Blik Bonen

    Dat is al een begin Rick, dankjewel voor je uitleg. Heb je ook enig idee welke kist je dan zou moeten kopen om een kans te maken op het Recept.
  3. Victoria Sun

    Blik Bonen

    Beste Spelers, Zit met een vraag over de Blik Bonen, Heb al overal gekeken voor een oplossing, maar kom er niet achter. Ik heb een getal staan die volgens mij afloopt bij de blik bonen en kan geen nieuwe blik bonen maken. Misschien is de oplossing makkelijk, maar ik kan nergens vinden waarom er...
  4. Victoria Sun

    Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    Als ik moet kiezen zou het JUMANO worden, klinkt wel lekker.
  5. Victoria Sun

    Pasen showdown 2020

    Nooit geweten, maar dank voor je antwoord .
  6. Victoria Sun

    Pasen showdown 2020

    Beste mensen, Ik moest nog 1 gevecht doen om Valsspeler Fiches te krijgen en zo ineens moet ik nog 50 gevechten doen, wat ik in 2 dagen dus niet meer ga halen
  7. Victoria Sun

    Paasconfrontatie

    Beste mensen The - West, Had al een tijdje bijgehouden bij de confrontatie bij Grote Fred en Van Cliff enz dat de punten niet naar beneden gaan maar eerder omhoog. Als voorbeeld Bij Fairbanks moest is gisteren nog 14 punten voor een broek hebben, dat is nu vandaag ineens opgelopen naar nu nog...
Bovenaan