• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Moderator

    Howdy cowboys! Tegenwoordig is het niet gek als je bij een spelletje vals speelt. Niet alleen spelers maken hier gebruik van maar ook moderators. Ik schrijf dit topic niet voor niks en wil mij graag aanmelden als moderator. Ik ga ervoor zorgen dat alles snel geregeld gaat worden en dat de...
  2. Fortgevecht beloning

    Zoals iedereen heeft gemerkt worden fortgevechten druk bezocht wanneer er een extra beloning is. Misschien is het een idee om de beloning te verbeteren zover dat kan bijvoorbeeld in munten of XP waardoor het aantrekkelijk wordt om naar een fortgevecht te komen. Is dit een mogelijkheid of is dat...
  3. Cowgirl

    Hallo, Kan het kloppen dat de opdracht Cowgirl niet compleet is? Nadat je de opdracht bij Waupee hebt gedaan krijg je geen nieuwe bij de Sheriff Mvg
  4. Kerst 2017

    Wat heeft het voor zin om bijvoorbeeld pat garrets setje te verzamelen als er geen eens kans is om pat garrets schoenen te krijgen? zelfde als met juan, je kan daar niks krijgen behalve het hoedje.
Bovenaan