• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Feedback Valentijnsdagevenement 2024

    Betekent*
  2. Updates discussietopic

    "Speed server avonturen veranderingen Er is een aanpassing gedaan in avonturen op onze speed servers (voor ons alleen NL12). Van nu af aan zijn alle speedservers van alle taalversies met elkaar verbonden. Dit houdt in dat de markt is verbonden, maar dat je ook nieuwe spelers in het spel kunt...
  3. The West Wereldrecords & discussietopic

    Als je ook 1000 van alle nieuwe verzamelitems hebt, mag je van mij in de hall of fame :P
  4. The West Wereldrecords & discussietopic

    Meeste ervaring bij een arbeid, tijdsduur 1 uur Niet-Bouwer (kerk valt hier niet onder) 4283 (Lotte207, Huachuca) https://prnt.sc/QwB98zdBLS0n Arbeidsrapport: Wapenverkoper beroven
  5. Updates discussietopic

    Weet je zeker dat het niet 180 maanden of jaren is, anc?
  6. Wereldbonussen

    Klopt
  7. Prestatiepuntenklassement

    Ik ga geen discussie met je voeren over een bericht van ruim een maand geleden alleen maar omdat jij nu boos bent op mensen van Dakota :p
  8. Prestatiepuntenklassement

    Wat mij betreft hoeft niemand geblokkeerd te worden. Ik heb er ook geen last van. Ik gaf gewoon eerlijk antwoord op de vraag :)
  9. Prestatiepuntenklassement

    Ook pushing :P
  10. Het (opnieuw) instellen ap/vp

    Een getal invullen is natuurlijk nog makkelijker/sneller, maar misschien ook meer foutgevoelig. Als je een typfout maakt kun je weer opnieuw reskillen :P
  11. Het (opnieuw) instellen ap/vp

    Je kunt ook gewoon het knopje ingedrukt houden of er mee scrollen :)
  12. Prestatiepuntenklassement

    Feit is ook dat masta letterlijk al zijn duelprestaties op een oneerlijke manier behaald heeft... (afgesproken duels = pushing) Dus eigenlijk staat ie misschien 5e ofzo. :p
  13. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Daarnaast is sinds vandaag de opdracht van Lucille's Lasso beschikbaar. Hoe zit het met dit item?
  14. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Vgm staat momenteel de verkeerde wereldbonus aan: arbeidsmotivatie ipv arbeidspunten
  15. Gangs of The Old West - Speedserver

    Anc legde het allemaal prima uit, dus ik ga niet opnieuw op elke zin van jouw reactie reageren, Masta. Hier zul je het mee moeten doen.
  16. Gangs of The Old West - Speedserver

    Als wij ergens onterecht zijn doorgegaan, of als er naar jouw mening onterechte wissels hebben plaatsgevonden, betreft dat een fout van Lily (die onze forumopdrachten controleerde) of Jari (die verantwoordelijk was voor de wissels). Dan zouden zij een fout gemaakt of "valsgespeeld" hebben en...
  17. Gangs of The Old West - Speedserver

    Zoals al eerder gezegd: een opdracht verkeerd of niet inleveren is geen valsspelen. Daarnaast vraag ik me af wat jij daar mee zou bereiken. Jullie team heeft de laatste opdracht helemaal niet voltooid, dus jullie zouden sowieso geen prijs krijgen.
  18. Gangs of The Old West - Speedserver

    Welke verantwoordelijkheid moeten ze nemen dan? Het enige dat ze kunnen doen is controleren of al onze opdrachten voldaan zijn. En dat is uiteindelijk gebeurd. Maar blijkbaar ziet de rest ons liever geband alleen maar omdat we volgens een ex-mod een opdracht zouden missen :P
  19. Gangs of The Old West - Speedserver

    Wat is nou precies de beschuldiging van valsspelen? Volgens de screen zouden we volgens Jari als groep een opdracht niet hebben ingeleverd. Dat zou dan een fout betreffen en heeft niets met valsspelen te maken. Zelf kunnen we dit niet controleren. Het hele team heeft kunnen nakijken of wij deze...
  20. Gangs of The Old West - Speedserver

    Hoe lang wil je eigenlijk nog blijven doorgaan over een event dat al maanden klaar is? Het valt me op dat je Jari in het ene bericht een onbetrouwbare laffe wegloper noemt, en in het volgende bericht je weer erg druk maakt om zijn gevoelens... Wat is het nou?
Bovenaan