• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. dist3rio

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Heb dit record toegevoegd aan de lijst :) Mocht iemand anders nog een leuk record weten. Let me know!
  2. dist3rio

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Goed opgelet, Rick!. Records tellen inderdaad niet als er een wereldbonus actief is!
  3. dist3rio

    Updates discussietopic

    Bij de uitvoering van deze update (op beta) was het evenement (de kerst uitverkoop) nog bezig.
  4. dist3rio

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Meeste geld (bank) $78.460.502 (LastTime2, Arizona) Meeste geld (bank) $219.512.976 (dist3rio, Huachuca) https://prnt.sc/vSxJccASQRJ7
  5. dist3rio

    Feedback pompoenjacht 2023

    Het is ongeveer 6 uur klikken om alle 100 te vinden. Verspreidt over 2 weken moet wel lukken lijkt me. en dat zeg IK :D
  6. dist3rio

    Gangs of The Old West

    Er zal voor iedereen die heeft meegedaan ook nog een deelname prijs zijn. Dit zullen de volgende items betreffen: 1x rode brief (50 munten) 1x blik spinazie Dit geldt uiteraard alleen voor iedereen die aan het einde van de wereld nog meedeed. Je kan deze prijs op dezelfde manier claimen, door...
  7. dist3rio

    Gangs of The Old West - Speedserver

    2 items die je mag kiezen uit evenementen van 2012 tot 2022
  8. dist3rio

    Gangs of The Old West

    Howdy! De uitslag van het evenement heeft wat langer op zich laten wachten door omstandigheden. Maar hier is hij dan uiteindelijk nog! Gang Aantal punten Gang 5 / Gangerous 1.653.325 Gang 4 1.618.535 Gang 6 / Het Schelpje 1.315.210 Gang 2 / Gangmakers 1.089.415 Gang 8 / Gang...
  9. dist3rio

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Deze week zal de uitslag bekend worden gemaakt.
  10. dist3rio

    Updates discussietopic

    Heb het aangepast
  11. dist3rio

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Het duurt helaas allemaal wat langer, doordat er 2 mods kampen met urgente priveomstandigheden. En die dus altijd voor een spel gaan :)
  12. dist3rio

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2023

    Ja ik zal vanavond even een schema maken voor fortgevechten :)
  13. dist3rio

    Gangs of The Old West

    Howdy allemaal, Het is de eerste gang gelukt om door te gaan naar stage 5. Zij zijn gepromoveerd van Lokale dealer naar Witwasser. Hieronder staan alvast de missies voor stage 5. Let op: Zit je met je gang nog in een eerdere stage, dan kan je deze opdrachten nog niet inleveren! Pas als je 18000...
  14. dist3rio

    Gangs of The Old West

    Howdy allemaal, Het is de eerste gang gelukt om door te gaan naar stage 4. Zij zijn gepromoveerd van Lokale dealer naar Witwasser. Hieronder staan alvast de missies voor stage 4. Let op: Zit je met je gang nog in een eerdere stage, dan kan je deze opdrachten nog niet inleveren! Pas als je 6000...
  15. dist3rio

    Feedback - Gangs of The Old West

    Begrijpelijk dat het vervelend kan zijn. Wij proberen niet af te wijken van de opdrachten en voorwaardes die nodig zijn om een stage te behalen. Echter kan het ooit voor komen dat we dit moeten herzien omdat het iets te hoog gegrepen blijkt. Dit weten we helaas niet vantevoren.
  16. dist3rio

    Feedback - Gangs of The Old West

    Je behoudt de punten die je al verzamelt hebt, je unlockt alleen de volgende stage met het aantal punten, tenzij je natuurlijk iets koopt met je punten. Dan verlies je deze wel.
  17. dist3rio

    Gangs of The Old West

    Howdy allemaal, Het is de eerste gang gelukt om door te gaan naar stage 2. Zij zijn gepromoveerd van Kruimeldief naar Straatboef. Hieronder staan alvast de missies voor stage 2. Let op: Zit je met je gang nog in stage 1, dan kan je deze opdrachten nog niet inleveren! Pas als je de eerste 1000...
  18. dist3rio

    Feedback - Gangs of The Old West

    10 punten per opdracht. en je kan deze dus vaker afsluiten.
  19. dist3rio

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Had ik gezien inderdaad, toch bedankt :)
  20. dist3rio

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Bij een oneven aantal kunnen wij de speler die alleen aanmeldt niet direct plaatsen, Mits er dus nog iemand is die alleen aanmeldt. Mochten er spelers uitvallen wegens inactiviteit dan kunnen wij wel altijd die spelers plaatsen ter vervanging. Voor verdere vragen verzoek ik om het feedback...
Bovenaan