• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Feedback Pompoenjacht 2022

    Goedemiddag. Ik moet voor de opdracht 'meer pompoen feitjes' 10 x krijt verzamelen, 10 x ponyexpress doen en 3 x pompoen atlas verzamelen. De eerste 2 zaken natuurlijk geen punt, maar de 3 x pompoen atlas verzamelen wel. Want dat is een verzamelkaart die ik inmiddels ongeveer 15 keer gekocht...
  2. Het "Ik wil graag kopen topic"

    Gezocht: het recept "Pony Express zadel maken". Voor El Dorado, wereld 13 tegen elk aannemelijk bod...... edit: tsja ik heb het per ongeluk in de wereld Arizona geplaatst. Excuus mods
  3. Betsy Ross vlag

    Dan is het helder. Dank cor696 voor de reactie....
  4. Betsy Ross vlag

    Ik zit in de opdrachtenreeks De Amerikaanse Vlag (Betsy Ross vlag) en moet simpelweg naar de maarschalk lopen. Dat is althans de vertaling van marshall. Die kon ik in wereld 13 prima vinden (links boven) maar in wereld 14 is deze nergens te vinden! Doe ik iets verkeerds of heb ik iets daar nog...
  5. vijanden (West Point)

    Ik zit bij deze opdracht nu en het doel is om 10 bandieten te overwinnen (snap ik), Pony Express 4 keer te doen (snap ik) én een brief van Washington te hebben. Die kan ik echt nergens vinden en hoewel ik zelf uitzoeken vaak leuke vind zou ik toch graag van jullie willen weten: hoe kom ik aan...
  6. Update 2.40

    Wat kan het leven soms simpel zijn. Dank Bert :)
  7. Update 2.40

    Even een snelle vraag: in deze opdracht ben ik nu beland bij het punt dat ik moet dragen "een telegram voor Charles". Weet iemand hoe ik daaraan kom?
  8. Cold case (brieven uit nergens)

    Ah, vrijdag....dank voor de toevoeging, daar ga ik dan even op wachten :)
  9. Cold case (brieven uit nergens)

    Ik stond er vandaag om 07:15 uur maar tevergeefs. Er staat helemaal niets, geen tekst, geen opdracht :( Er gaat dus ergens wat mis. Wellicht is nog wel van belang dat ik bij bosgrond sta, onderdeel van de Stenen Cirkel Plaats. Is dat wel de juiste locatie?
  10. Cold case (brieven uit nergens)

    Ik ben lekker bezig met de West sedert nog maar kort en ben op dit moment level 63. Er loopt een openstaande opdracht genaamd Cold Case (brieven uit nergens) met als doel het verzamelen van een aantal sleutels. Op dit moment vraagt men het volgende: Hallo James. We hebben serieuze problemen...
Bovenaan