• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Bucco

    Feedback Valentijnsdagevenement 2024

    Veel te veel uren in die opdrachten en veel te veel 15 secs klikwerk, als je daar nou van moet 'genieten' ... Naaah.
  2. Bucco

    Updates discussietopic

    Het ligt aan jou.
  3. Bucco

    Feedback pompoenjacht 2023

    Wat een feest.
  4. Bucco

    Naam nieuwe wereld

    Mieters!
  5. Bucco

    Migratie routes

    +1
  6. Bucco

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Nom nom nom ...
  7. Bucco

    Feedback Oktoberfest 2023

    En wat dacht je van die domme avo kist in 9K? Of dat met staal versterkt kistje? Wat een feest weer. Maar geen zorgen, volgend jaar zitten die er weer in.
  8. Bucco

    Feedback Oktoberfest 2023

    Ik vind dat ik alle setjes van Oktoberfest dit jaar maar eens gewoon gratis moet krijgen. gewoon, omdat ik dat vind.
  9. Bucco

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Mijn popcorn is alweer op!
  10. Bucco

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2023

    Een FG zo laat starten is best vervelend, want de hele dag moet je rekening houden met of -ie wel of niet doorgaat. Zeker als je 8, 9 uur wil volplannen met arbeid, en ja, dat wil ik met events, 8 of 9 uur volplempen met arbeid.
  11. Bucco

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2023

    Als het wordt aangekondigd, mag je er toch vanuit gaan dat het wordt gehouden?
  12. Bucco

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2023

    Vertel, waar kunnen wij dat vinden?
  13. Bucco

    Feedback Fortgevecht spam regels

    Helemaal mee eens. Het is dus maar 1 zin he, vol met bijzinnen. Gevuld met interpretatie, want wat is hier 'algemeen', of 'niet meer dan 6 uur', of 'regelmatig' etc.? Vul maar in.
  14. Bucco

    Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Aha, wat heeft het dan voor zin verder, setje niet compleet te krijgen. Oh well.
  15. Bucco

    Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Zal ik ook meedoen? Probeer het, werkt het niet.
  16. Bucco

    Feedback Paas evenement 2023

    Kan aan mij liggen, maar dit event was waardeloos. En dan heb ik het over de items die je kon winnen in duels, nog nooit zo suk geweest als nu. 9K duels waren een lachertje. Meer riemen en laarzen (of kistjes en nog meer van die waardeloze crap) dan vestjes en broekjes. Logisch als je kijkt naar...
  17. Bucco

    Feedback Onafhankelijkheidsdag evenement 2022

    Inno luistert niet of de mods geven het niet door.
  18. Bucco

    Feedback Paas Event 2021

    @worst Bucco gaat op een vrijdagochtend 5u in de wachtrij staan. Was gisteravond, slimmerd. Je snapt het niet he. Zal me verder worst wezen.
  19. Bucco

    Feedback Paas Event 2021

    @worst Dus voor mijn part komt er vanaf nu in elke nieuwe questline een avo opdracht. Ik mag het hopen. Eens zien hoeveel questlines niet uitgespeeld kunnen worden. Leuk ook voor de newbies. https://prnt.sc/117lwje Pak het punt dat gemaakt wordt joh!
Bovenaan