• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. ivvi

    Naam nieuwe wereld

    Wie gaat hier in godsnaam spelen?
  2. ivvi

    Updates discussietopic

    Niet zoveel zeuren, dat kost serverruimte xx
  3. ivvi

    Feedback Oktoberfest 2023

    Is bij mij ook het geval, denk dat het te maken heeft met het dragen van Patrick Henry (zit 0 beweeg op). Komt wel vaak voor iig.
  4. ivvi

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Altijd maar zeiken maar zelf geen poot uitsteken, 't is me toch wat
  5. ivvi

    Rondvraag migratie

    Bump, ik wil Engelse noobs pesten, wanneer mag ik uit de hoek?
  6. ivvi

    Feedback Fortgevecht spam regels

    V.g.m. is deze regel geïntroduceerd aangezien er op colo.net wat problemen waren met spamdigs. Colo is daar een beetje het knuffelkindje, een hoop regels die voor (echte) balans zorgen zijn daar van kracht. Waarom het noodzakelijk is om die regel uit te breiden naar andere werelden weet ik niet...
  7. ivvi

    Updates discussietopic

    God wat zijn jullie allemaal irritant, gelukkig bestaan er nog mensen zoals mezelf.
  8. ivvi

    Feedback Paas evenement 2023

    Volledig mee eens. Over 2 werelden heb ik ongeveer 250 rolls, met gok ik +-30 daarvan een 9k. Ik heb welgeteld 1 shirt en 1 broek. Gelukkig heb ik wel 20 Jackson sjaaltjes om mezelf te troosten.
  9. ivvi

    Rondvraag migratie

    Bump? Is die rondvraag er geweest of niet?
  10. ivvi

    Migratiepoll

    Als dat zo is ziet het er niet goed uit. :p
  11. ivvi

    Migratiepoll

  12. ivvi

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Row is lvl 201, de nerd
  13. ivvi

    Updates discussietopic

    De CM die er net twee dagen is nadat de vorige is opgestapt omdat het zelfs intern al zo'n fiasco is, die CM? ^^
  14. ivvi

    Updates discussietopic

    Draadje dat het wel waard is om eens door te lezen. Het enige wat deze update gaat doen is problemen uitvergroten. Er zijn geen aanpassingen voor duels of FG voorzien, ook in alpha versies wordt er geen rekening mee gehouden. Hopelijk wordt dat aangepast, maar Inno kennende zal het dan wel weer...
  15. ivvi

    Updates discussietopic

    I hecking love building church batchest
  16. ivvi

    Migratiepoll

    Je speelt al lang genoeg om te weten dat willen en kunnen voor devs geen verschil maakt. Het enige waar wij als community enigszins invloed op hebben zijn de mods en wat die kunnen doen. Migratieroutes implementeren is een heel pak simpeler dan aan de (nietbestaande) devs vragen een feature te...
  17. ivvi

    Migratiepoll

    Los van het feit dat ik het oneens ben met je stelling moet je weten wat je niet kan veranderen (een feature die al 8? jaar ingame is) en wat wel (migratieroutes).
  18. ivvi

    Migratiepoll

    Er zijn vermoed ik genoeg spelers die je niet vaak hoort die geen baat hebben bij migratieroutes naar .net (of .de). Questers, verzamelaars; die zullen niet snel instemmen met zo'n verandering. De pvp op .nl is echter al jaren dood en spelers zoals mezelf, die enkel voor de pvp en bijhorende...
  19. ivvi

    Rondvraag migratie

    Hopelijk komt er wat van. W1 zal wat lastiger liggen aangezien het een non-prem wereld is vermoed ik? In hoeverre dat daadwerkelijk uitmaakt weet ik niet. Ari.net en Colo.net (13 & 15) zijn de meest actieve servers, dat zullen de opties dus ook wel zijn. Misschien een nieuwe wereld er nog tussen.
  20. ivvi

    Eventwereld 2022

    Optie 3 klinkt tof, neem je tijd om het uit te werken. Optie 1 is ook leuk, maar ik vrees een beetje dat het met de huidige spelersaantallen uitdraait in een monopolie. Ik begrijp daarnaast Elvis wel, dubbels onderhouden op een eventwereld is heel wat werk!
Bovenaan