• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. The West Wereldrecords & discussietopic

    Regel 2 lijkt me vrij duidelijk en van kracht nog
  2. The West Wereldrecords & discussietopic

    Wat is er gebeurd met screenshots aanleveren van je records T.T
  3. Hoe lossen we deze FG-crisis op?

    Die bal had dus echt al gestuiterd, Lily moet nog even buiten het veld wachten.
  4. The West Wereldrecords & discussietopic

    Zoals je zelf al aangeeft, daar gaat ie: Duel: Rowtag vs michel636 https://prnt.sc/lYayBiLaGeaa 964 hoogste hit en 7543 hoogste schade. Rowtag, Dakota
  5. The West Wereldrecords & discussietopic

    Langzaam stijgen door ap/vp van herhaalbare opdrachten en 100 levels stijgen is toch wel een significant verschil. Dat is letterlijk wat ik voorstel
  6. The West Wereldrecords & discussietopic

    Veel met betrekking tot schade / levenspunten / vindwaarde. Zeg maar alles wat nu omhoog schiet door de hogere levels. Records zoals hoogste NPC level in duels / meeste FG's gewonnen / avo's / stad / bouwen etc. kunnen gewoon verbeterd blijven worden op de normale manier. 'Arbeiden' is ook nog...
  7. The West Wereldrecords & discussietopic

    Nu de level cap verhoogd wordt vandaag stel ik voor om sommige records vast te zetten (of tot max lvl 150 te laten gelden) en opnieuw te beginnen met enkele records. Net als nu al gedaan is in het hall of fame gedeelte.
  8. The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogste levenspunten in een fortgevecht (avonturier, duellant en arbeider): 19.740 (Michel636, Dakota) --> Hoogste levenspunten in een fortgevecht (avonturier, duellant en arbeider): 23.250 (Michel636, Dakota) https://prnt.sc/EUmyMisixxSD Fortgevecht verslag: Awesomia
  9. Eventwereld 2022

    Ik ben echt positief verrast hoeveel er überhaupt nog gestemd is, dit biedt alleen maar goede perspectieven voor het mogelijke evenement! Ik vind het trouwens goed om te zien dat met de feedback die voorheen gegeven is ook daadwerkelijk iets gedaan wordt, chapeau! Het lijkt me ondertussen vrij...
  10. Laat je horen!

    Wederom; goed punt. Het mag niet zo zijn dat de vriendjes van de leiders wel de kantjes eraf kunnen lopen. Om deze reden is het misschien handiger als de mods zelf monitoren welke spelers zich nuttig proberen in te zetten. Meestal is dit wel duidelijk te merken. Voor zover mij bekend is speelt...
  11. Laat je horen!

    Je slaat hier volledig de plank mis, nergens meldt Lotte dat ze niemand anders de Gringo set gunt. Ze geeft echter een, in mijn ogen, goed argument om de activiteit gedurende een heel event te behouden. Dit doe je niet met enkel hoofdprijzen. Dit is wel een goed punt, echter is het niet voor...
  12. Laat je horen!

    Nadeel is dan wel juist dat mensen hun eigen avo kledij kunnen gebruiken. En dat heeft meestal geen aantrekkelijk effect
  13. Laat je horen!

    Ik heb begin dit jaar eens mijn idee voor een event op .nl naar de support gestuurd, maar na heel wat omwegen is hier niets van terecht gekomen. Mijn idee was om een soort burgeroorlog (FGs) te houden, maar met als twist dat er elke week(?) nieuwe sets uitgedeeld worden. Zo kun je beginnen...
  14. Feedback Paasevenement 2022

    B u m p
  15. The West Wereldrecords & discussietopic

    Meeste voorwerpen/producten gevonden bij één arbeid (Avonturier) : BLANCO Meeste voorwerpen/producten gevonden bij één arbeid (Avonturier) : 1 (jesse1100, Dakota) jesse1100, dakota Arbeidsrapport: Leid een handelskantoor https://prnt.sc/2mSmsS_Yzi76
  16. The West Wereldrecords & discussietopic

    Of voor een wereld zonder premium functies (:
  17. The West Wereldrecords & discussietopic

    Als jij van mening bent dat Gringo of eventwapens buitengesloten moet worden van de records dan is dat een heel ander verhaal. Zo kun je alleen wel eindeloos doorgaan met exclusieve items buitensluiten wat weer een scala van problemen met zich meebrengt. Zolang de items op een legitieme manier...
  18. The West Wereldrecords & discussietopic

    Daar zijn ook speciaal voor die reden aparte categoriën voor, maar hier zijn de verschillen gewoon nog net iets groter. Ben blij dat je het snapt. Op dezelfde wijze past de ervaring per arbeid en gevonden producten ook in dat straatje, en zoals lotte al zei is de karakterbonus dan bepalender...
  19. Dag van de doden 2021 feedback

    Arizona idem
  20. Evenement Wereld discussietopic

    Je antwoord is duidelijk genoeg. Het heeft er inderdaad niets mee te maken.
Bovenaan