• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Beloningen 15e verjaardag

    dakota!
  2. Ronde XI

  3. Ronde IX

    A2 B3 C1
  4. Ronde V

    1. ontwijken 2. Little Rock 3. smid
  5. Ronde III

    A. barkeeper Henry Walker B. Wogon stamhoofd C. Waupee D. Maria Roalstad E. Heisendwerg F. Nigel de wapenhandelaar G. sheriff John Fitzburn H. Belle Starr
  6. Ronde II

    Brownietaart ingredienten: 1 Boter [item=52029000] 2 chocoladehazen [item=2706000] 3 bekers met rauw ei [item=2450000] 1 schapenkaas [item=51233000] 4 suiker [item=703000] 20 blauwe bessen [item=1811000] 1 meel [item=745000] 1 bakvorm [item=52027000] bereidingswijze ga naar Waupees...
  7. Ronde I

  8. Updates discussietopic

    goed punt, maar je moet niet vergeten dat ap en vp ook mee stijgen met het opeens level up gaan. als je dus level 180 wordt dan gaat dat dus om +30 ap en +90 vp. ook gaat de bonus van kledij omhoog. als je de schade van duel en fg wapens bevriest op level 150 wordt het lastiger als aanvallende...
  9. Eventwereld 2022

    kan ik ook gewoon mijn stem uitbrengen zonder dat ik hier zeg waar ik op stem of ben ik dan af?
  10. Feedback Winterevenement 2022

    de nieuwe verzamelkaartprestatie levert 10 punten op terwijl de andere verzamelkaartprestaties er 100 opleveren. is dit een fout? https://prnt.sc/26oijyi
  11. Uurhitter [Forumbonuspunten]

    11:00 gelijk maar mn eerste punten pakken
  12. Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels 2019

    hartstikke leuk al die wedstrijden enzo, maar kunnen jullie iets meer je best doen om dit soort dingen te promoten, ik kijk haast nooit op het forum :P
  13. Migratiebeleid

    het is wel zo dat bij fortgevechten vaak hele leuke gesprekken ontstaan en soms discussies die keihard uit de hand lopen. op dit moment wordt de saloon bijna alleen maar gebruikt om kleding te zoeken of aan te bieden en om zo nu en dan te reageren op een oneerlijk duel ofzo. als een fortgevecht...
  14. Poll: het volgende fortgevechtevenement

    ik kan niks over optie 2 zeggen want ik weet niet wat die trainingslager precies is, maar het spreekt me wel aan dat je je karakterklasse kan veranderen, waardoor je binnen je team ook meer kan spelen met het aantal soldaten, critters en dat soort volk. weer is wat anders dan het standaard...
  15. Poll: het volgende fortgevechtevenement

    ik vond dat event met 10 vs 10 spelers in fortgevechten anders ook best leuk :p verder lijkt me voor variant 1 ook goed om het upgraden van items uit te zetten, ik weet niet in hoeverre dat kan, maar dat voorkomt wel dat critters een te groot voordeel hebben ten opzichte van soldaten en ander...
  16. loterijprijzen

    je verstand?
  17. Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

    haha bij mij was die: ''oh als je meer weerstand in fortgevechten wil, moet je zeker punten zetten op de skill weerstand'' ik kwam er iets te laat achter dat die skill voor duels is en dat weerstand in een fg anders werkt :D
  18. Loterij 10 jaar The West

    niks functie neerleggen, niks doofpot... de winnaars hebben netjes een bericht gekregen wat er aan de hand was en hoe het wordt opgelost en wat mij betreft zijn de winnaars de enige die je daarover moet inlichten. als winnaar vind ik het ook een leuke oplossing ;) ;) ;)
  19. Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

    supertof dat je dit wilt doen! succes enzo :) ik heb wel wat leuke vragen: Wat is je beste/slechtste keuze die je hebt gemaakt in dit spel? (bepaalde build, doorklikken bij day of the death event, karakterklasse ofzo) Welke stad/alliantie zal je altijd bijblijven? Welke opdracht vond je het...
  20. Diversiteit handwerkranglijst

    Hey the-west, bij de handwerkranglijst staat een kopje met diversiteit ( http://prntscr.com/jqp3mw ) en ik snap niet hoe dat precies werkt. laatst had ik in een keer 1000 houtskool gemaakt (met 107 perfecte dingen) en toen kwamen er volgens mij ongeveer 15 punten bij diversiteit bij en ik heb...
Bovenaan