• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Zomerse droom

    Weet iemand hoe je toegang krijgt tot de laatste opdracht van Zomerse Droom? Volgens http://tw-calc.net/quests/group/191?lang=eng was dit enkel op 15 augustus tussen 6 en 9 uur 's avonds mogelijk, maar dat lijkt me wel een erg beperkte tijd voor een opdracht. Enig idee?
  2. Lage bouwervaring voor circus

    Tenzij je bijbehorende prestaties wilt bemachtigen...
  3. Het "Ik wil graag kopen topic"

    Het is dan weliswaar geen Kerstmis, maar toch wil ik een Rudolph rendier. Bij voorkeur kopen, anders kort lenen voor de prestatie. Over de prijs valt te praten.
  4. Oktoberfeest

    Kan het nog kanslozer? De eerste keer dat ze zoiets deden (voor zover ik me herinner) had je bij level 50 alles en dat kon je zelfs halen met enkel de gratis optie. Dat ze een paar keer nuggets/munten willen zien om het laatste item te bemachtigen is tot daar aan toe, maar 120 levels binnen 2.5...
  5. Producten bij RRH zijn niet te kopen

    Was even vergeten om daar ook te kijken... bedankt.
  6. Producten bij RRH zijn niet te kopen

    Bij mijn rondreizende handelaar staan momenteel drie producten die ik nog niet heb. Ik heb voor alledrie het juiste level, maar als ik ze probeer te kopen krijg ik de foutmelding 'Je kan dit voorwerp niet kopen' terwijl ik ruim genoeg geld heb. Het betreft de bruine half hoge laarzen (level...
  7. Prestatie 'Iemand nog meer?'

    Hoe krijgen ze het verzonnen. Maar dat verklaart het in ieder geval, kwestie van blijven bouwen tot het tweede circus er weer is dus. Bedankt.
  8. Prestatie 'Iemand nog meer?'

    Eén van de prestaties die gerelateerd is aan het rondreizende circus is 'Iemand nog meer?' De beschrijving om deze prestatie te behalen is 'Neem deel aan het bouwen van het circus in alle provincies.' In totaal zijn er 14 provincies en ik heb al in meerdere meegeholpen met bouwen. Desondanks...
  9. Level 50 - Letters from Nowhere

    Hoewel ik meen dat ik ook m'n snelheidsoutfit aan had (met een struisvogel als rijdier), kan ik dat nog wel een keer proberen. Of wellicht dat het om het aantal punten op de vaardigheid paardrijden gaat (zou toepasselijk zijn gezien het onderwerp van de opdracht).
  10. Level 50 - Letters from Nowhere

    Die opdracht heb ik aangenomen en op het moment dat ik de opdracht probeerde af te sluiten was ik ook bij dat graf.
  11. Level 50 - Letters from Nowhere

    Ik ben nu bij de opdracht waarbij ik de vier sleutels moet inleveren (zie: http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_113). Echter, ik open het scherm mededelingen (zowel het tabblad telegrammen als berichten), voldoe aan de andere voorwaarden, maar kan de opdracht niet afsluiten. Ook als ik de...
  12. Opdrachtenreeks nachtmerrie

    Afgezien van de houtplanken en de zaag staat er als vereiste: Venster: Kerk openen en Carlie in veiligheid brengen geopend Ik weet niet of het de gewone stadskerk betreft (welke anders?), maar sowieso weet ik niet waar ik een venster 'Carlie in veiligheid brengen' kan vinden. Iemand...
  13. update 2.06

    Bedankt, deze methode werkt prima!
  14. update 2.06

    Er zijn een aantal nieuwe beginnersopdrachten zoals deze: Naar de wapens (Fortgevecht) Vereist: - Venster: Fortgevecht overzicht geopend Die opdracht neem ik dan aan, ik open het fortgevecht overzicht, maar kan vervolgens de opdracht niet afsluiten. Ik heb dit bij alle vergelijkbare...
  15. Marktplaats

    Ik ben op zoek naar het recept Wijn bereiden. TG me ingame (Texas cowboy), ik ben bereid goed te betalen!
  16. Het "Ik wil graag kopen topic"

    Geldt nog steeds!
  17. Het "Ik wil graag kopen topic"

    Gezocht: recept wijn bereiden (kwakzalver). Contacteer me ingame (Texas cowboy), dan kunnen we discussiëren over een prijs
  18. The West 2.0

    Dat is een emotionele schadevergoeding omdat nu niets het doet
  19. The West 2.0

    Er zou een zo goed mogelijke indicatie komen wanneer de update zou worden doorgevoerd, omdat alle opdrachten geannuleerd zouden worden (zoals ook is gebeurd). Ik heb niets gezien. Maar nu doet half 2.0 het ook niet, dus kan ik ze niet eens opnieuw aanzetten...
  20. Beloning Nuggets

    De enige toevoeging in het andere topic is dat sluipgeweer. Dus ik blijf om dezelfde redenen tegen, met dezelfde suggesties als ik eerder heb gegeven. Geen vaste beloning, gewoon duurdere kistjes als beloning geven (als dit idee er überhaupt al door komt).
Bovenaan