• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Rick I

    Updates discussietopic

    PHP update Wij hebben het spel geupdatet naar een nieuwere PHP versie. Hiermee kunnen wij het spel blijven onderhouden en de spelkwaliteit voor je verbeteren. Wat betekent dit precies? :)
  2. Rick I

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Mooi! Maar helaas ongeldig voor het record, want: 'Records behaald op het tijdstip dat een wereldbonus actief was, zijn ongeldig.' En dat was gisteren nog de gehele dag het geval. Wel een lekkere ketting om zo te vinden. Ik zie dat hij al wel is verwerkt door een moderator, maar dat moet dus...
  3. Rick I

    Voorstel; [b]Avonturen inzichtelijk maken.[/b]

    Hoewel ik bang ben dat ze hier nooit meer iets aan doen - beloofde updates zijn in het verleden uitgebleven en het is al jaren(!) zo - vind ik bovenstaande wel een goed idee. Zeker een lijst met geplande avo's bijvoorbeeld die er elke dag automatisch zijn, geven veel meer kans op een avo als je...
  4. Rick I

    kisten 2020 veilbaar

    Het zou ook fijn zijn als de kerst kist 2015 ( [item=378000] ) eens veilbaar zou worden! Daar zit rechtstreeks het kerstset in en deze is ten onrechte vergeten om veilbaar gemaakt te worden!
  5. Rick I

    Feedback pompoenjacht 2023

    Kunnen de kisten van 2019 (dus Musical cowgirl, Vaquero en kerst 2019) ook weer spoedig veilbaar gemaakt worden, net zoals met alle oudere kisten gebeurd is. Dank! :)
  6. Rick I

    Feedback Western Friday uitverkoop

    Helaas zijn de kortingen weer niet om over naar huis te schrijven. De percentages zijn zo laag... Maar goed, op zich fijn - ook voor de verzamelaar - dat bepaalde oudere sets weer terugkomen. Kunnen er ook niet eens heel oude items terugkomen (zoals de Onafhankelijkheidsverklaring) met veel...
  7. Rick I

    Updates discussietopic

    Ik deed gevoelsmatig niets anders dan normaal :D Maar ja, ik zal iets rustiger aan doen ^^
  8. Rick I

    Updates discussietopic

    Vreemd. Ik somde welgeteld 9 berichten achter elkaar op en kreeg dit ineens. Nog nooit gezien en dit doe ik wel vaker. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen dan ^^
  9. Rick I

    Updates discussietopic

    Kennelijk is er ook iets nieuws dat je niet meer dan 10 berichten achter elkaar in de chat mag sturen? Ik kreeg onderstaande melding! Zie --> https://prnt.sc/xAxgkd_E8bap
  10. Rick I

    Updates discussietopic

    Wat jammer! Ik had het andere gehoopt, want dit is - zo goed als - nutteloos...
  11. Rick I

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Dank voor de snelle reactie.
  12. Rick I

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Ik lees dat aan de ''regels'' is toegevoegd: 'Ik heb als regel toegevoegd dat het verplicht is om een van de twee steden te joinen. Mocht je deelnemen zonder stad, dan telt dat fortgevecht niet mee voor prijzen. Langer stadloos blijven na een waarschuwing kan zelfs leiden tot uitsluiting van...
  13. Rick I

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Hmm. Het lijkt mij in algemene zin een zeer verstandige keuze om geen vaste teams te maken, maar om gewoon iedereen de mogelijkheid te bieden om aan FG's mee te doen. De regels zo gelezen hebbende, maakt het ook niets uit of je wint of verliest, online of offline aanwezig bent en dergelijke. De...
  14. Rick I

    Feedback Oktoberfest 2023

    Persoonlijk vind ik het kistje juist wel leuk, omdat deze normaal niet te verkrijgen is :) Overigens is de beloning (1300 krakelingen) wel erg mager. Dit was in 2021 nog: '4.750 krakelingen en een blauwe brief met 100 munten.' Waarom zou dit minder worden? Daar lijkt mij toch geen enkele...
  15. Rick I

    Rondvraag migratie

    Ik vernam dat Wasabi kennelijk mogelijk al enige jaren (?) een moderator is. De laatste forumactiviteit is dan alleen al zo lang geleden dat ik dat vergeten ben haha. Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag :)
  16. Rick I

    Rondvraag migratie

    Wat off topic, maar kennelijk is Wasabi een moderator geworden. Gefeliciteerd. Betekent dit (ook) dat (alle?) andere moderators gestopt zijn? Ze zijn in ieder geval al weken niet gezien door ongetwijfeld de doorlopende kennelijk vervelende privéomstandigheden.
  17. Rick I

    Feedback Oogsttijd evenement 2023

    Er bevinden zich inderdaad helaas meerdere fouten ook in de beschikbaarheid van (sommige van de) opdrachten. Daar wordt naar gekeken. Ik heb in eerdere jaren al 19 munten behaald, maar heb er tot nu toe nog pas 2 kunnen doen (21 totaal dus). Elke andere dag kwam er geen opdracht beschikbaar...
  18. Rick I

    Feedback Oogsttijd evenement 2023

    Dit betreft de opdrachtenreeks bij John (en bij de Algemene Taken in de saloon) waarbij je de zilveren munten kunt verdienen met duelgerelateerde opdrachten om de Oogsterwapens (van alweer enkele jaren geleden) te kunnen bemachtigen. Zie hier een overzicht van de opdrachten en op welke dagen ze...
  19. Rick I

    Updates discussietopic

    Daarnaast lijkt het mij overigens niet dat prestaties als onderstaande vervallen of weer behaald moeten worden, maar dat weet ik niet.
  20. Rick I

    Updates discussietopic

    Uit de nieuwe update: 'Duel Terugdraai Drankje Dit drankje laat jou en jouw vrienden vergeten wie je bent op de prairie aangezien je duel ervaring hiermee wordt verwijderd. Je lijkt hiermee op een nieuwkomer op de prairie. Dit drankje verlaagt jouw duel level naar je karakter level. De komende...
Bovenaan