• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Jack Stonehand

    Updates discussietopic

    Van zodra ik genoeg pompoenen van 1 soort heb om een opdracht te aanvaarden en ik aanvaard die, verdwijnen ze uit mijn inventaris en dan kan ik de opdracht niet meer zien. Is dat normaal? :p Op Jicca heb ik daardoor wel het spook kunnen vinden maar heb plots 0 van de bijhorende pompoenen. EDIT...
  2. Jack Stonehand

    Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

    Sorry dat ik dat laatste FG gemist heb... Om de een of andere reden kreeg ik de aankondiging dat er iets ging gebeuren op de nl-server steeds een dag ná het eigenlijke gevecht :/
  3. Jack Stonehand

    Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

    thanks voor de organisatie en pop-up :D ik heb me aangemeld :) ik ga soldaat worden en hombre gebruiken uit de eerste inventaris, want dat is de enige set die me bekend voorkwam :s
  4. Jack Stonehand

    Over cowboy zijn, leuke jaren en verder de prairie verkennen...

    waarom lees ik dit nu pas D: Bedankt voor alles Tyrus! Het Calvin v. Lincoln event was het beste event dat we ooit op de .nl gehad hebben en die interviews waren geweldig :P Je bent misschien geen CM geweest, maar wel de first lady van The West.nl en dat is eigenlijk nog beter :)
  5. Jack Stonehand

    Questline en kerst event

    https://wiki.the-west.net/wiki/Ded_Moroz_set hier vind je de bonussen, volledige set geeft op lvl 150 geloof ik 375 bouwen en evenveel repareren :/ maar als het event niet upb is stop ik met dit spel, dan heb ik voor niets 5000+ bondjes gespaard op eldorado :p
  6. Jack Stonehand

    Verhaal: Themapark The West

    leuk dat er nog iemand forumverhaaltjes schrijft! maar ik weet wel niet wat ik hier van moet denken... die directeur lijkt veel te vriendelijk om een echte innogamespersoon te zijn :p het gedrag van de spelers is wel spot-on :D
  7. Jack Stonehand

    Verhuizing naar nieuwe forumsoftware

    Betekent dat dat dit forum er uit gaat zien als het grepolisforum? Ik heb de twee eens naast elkaar gelegd en persoonlijk vind ik dat er met deze lay-out meer variatie in kleur en lettertypes is, wat het toch wel overzichterlijker maakt :hmf: Maar misschien krijgen we nu eindelijk een...
  8. Jack Stonehand

    [Discussie] Horseball Cup

    In iedere stad zaten er mensen die niets deden... Bij ons gewoon meer dan 2 en zo kan je niet scoren... Wat mij betreft had die wereld wel open mogen blijven, nu was ik eens een vuurwerkevent aan het winnen :P
  9. Jack Stonehand

    [Discussie] Horseball Cup

    dat bedoelde ik, dat onderdeel noemt zo :p maar ik heb het inderdaad nog niet volledig bekeken :P
  10. Jack Stonehand

    [Discussie] Horseball Cup

    RT :P Het antwoord op al je vragen staat waarschijnlijk in het Horseball Office forumonderdeel, maar dat is ook veel te lang geworden om nog helemaal door te lezen :hmf:
  11. Jack Stonehand

    welkom terug kroenuh

    Welkom! Ik heb ooit nog als Jack Zero jullie grepo-forum lastiggevallen. Het was daar gewoonlijk een drukke en kinderachtige bedoening, dus je bent vast wel wat gewoon :hmf: Hier is het altijd heel rustig, dat zal Muf je wel uitleggen, en je moet gewoon zorgen dat iemand de wereldrecords voor...
  12. Jack Stonehand

    Devpost ivm FG-update

    Ik hoop het :unsure:
  13. Jack Stonehand

    Devpost ivm FG-update

    De devs hebben blijkbaar bedacht dat in FGs de aanval gewoonlijk te sterk is... Het volgende hebben ze daarover te zeggen op hun site: As you know, this balance breaks down completely once the attackers pierce any section of the fort; defenders are forced to huddle around the flag allowing...
  14. Jack Stonehand

    Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

    royal flush = no.OB? :unsure: no.OB is nog minder noob dan ik dacht :P
  15. Jack Stonehand

    Toekomst van The West

    ja, westwars, ik heb daar ook trauma's van :P
  16. Jack Stonehand

    [Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

    proficiat! :D ik zit met 2 mods in een stad :D
Bovenaan