• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Een verzending vanuit Duitsland

    Kun iemand me vertellen hoe ik aan Oktoberfest tafelkleed k om ?
  2. Update 2.74

    kijk hier eens : https://wiki.the-west.fr/wiki/Secrets_de_The_West
  3. Kerst 2017

    Ik heb de aankondiging ook gisteren gekregen. Heb hem aangeklikt en kom weer uit bij het aanmeld-menu. Dus wat nu verder ??
  4. Kerstspook (herhaalbaar) verschijnt niet meer?

    Bedankt, ik heb de taak af kunnen maken. De eerste opdracht : Henri broer is ook verschenen. Komt nu de rest ook nog ??
  5. Kerstspook (herhaalbaar) verschijnt niet meer?

    Tot op heden heb ik op geen enkele wereld de opdracht kunnen afmaken. Op Calorado ben ik tot dag 6 gekomen, maar heb hem nog steeds niet kunnen afmelden. Is er al een oplossing gevonden ??
  6. Kerstspook (herhaalbaar) verschijnt niet meer?

    Ik kan op Colorado zesde dag van kerst niet afsluiten. De herhaalbare versie van "Henry's broer" heb ik niet gezien. Ik kwam toevallig is Spookstad en zag de Kerst-opdrachten. Komen alle dagen meteen ??
  7. Van harte welkom Muf-Muf

    succes met je nieuwe job:rolleyes:
  8. St. Patrick quest

    st patricks' day hoe kan ik die verstopte koets vinden
  9. Update2.07

    update bedankt voor de tip. Er waren inderdaad 2 voorwerpen die nu voor een hoger level berekend woren
  10. Update2.07

    nieuwe update Ik kan geen enkel voorwerp van mijn uitrusting veranderen ook al staat er Level 3 Wat kan ik hieraan doen. Ik ben nu zelf level 71 op Colorado.
  11. Vrolijk kerstfeest, Henry Walker

    kerstspook Ga eens naar Open plek 2 daar staat een opdracht van kerstspook bij afgebrande hut: je moet een kalkoen hebben:unsure:
  12. De vredestichter

    vredestichter je kunt verder met de opdracht als je naar A5 gaat : Spoorweg constructie. Hoe die verder afloopt weet ik niet. ben met de 4e opdacht bezig: D:no:
  13. duel

    Na mijn vraag of er een premie op mij kan staan antwoordt Markie B Ja, kijk maar op je profiel, hou je muis boven het karakter en je ziet de eventuele premie. Maar hoe veel ik mijn muis ook op mijn karakter beweeg, er komt geen vermelding van een premie. Hoe kun je bij een andere...
  14. duel

    ik heb inderdaad een dag te vroeg geopend waardoor kan ik toch uitgedaagd worden en wie zet er een premie op op mijn hoofd
  15. duel

    ik heb de hangslotjes open gezet in arizona. intussen is twee andere werelden maak ik hetzelfde mee
  16. duel

    report=174717587d433a908c]Het innen van jouw premie is gebeurd.[/report] report=1747175980bf7081af]Het innen van jouw premie is gebeurd.[/report] Duel: kievitei vs Wiekje Duel: kelin vs Wiekje Duel: eduard888 vs Wiekje Duel: NL POWNER vs Wiekje
  17. duel

    Ik hoop dat ik t zo goed doe, anders leg even uit hoe: :D
  18. duel

    Toch ben ik uitgedaagd in drie duels in Arizona. En heb verloren in het eerste duel.
  19. duel

    ik heb nog enkele vragen: Kan een speler zonder stad ook uitgedaagd worden ?? Kun je ook zien of je uitgedaagd wordt ?? Kan er een premie op je staan en is dit ook ergens te zien?? :rolleyes::whistle::)
Bovenaan