• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Feedbacktopic Winter Evenement 2024

    Dropratio en prijzen zijn volkomen ruk, het is dat er nog paar prestaties en een knullig questje aan vast zit anders was het de rotmoeite niet waard.
  2. Feedback pompoenjacht 2023

    Poeh poeh, kisten van 2016 t/m 2019, die heeft iedereen denk ik al wel genoeg, zit geen hond meer op te wachten.
  3. Migratie routes

    Ach de wereld die volgend jaar gaat sluiten is zeer waarschijnlijk Michigan of Mohawk......
  4. Naam nieuwe wereld

    Hmmmm.... Michigan of Mohawk.... wat dacht je van Mooi niet?
  5. Feedback Oogsttijd evenement 2023

    Wanneer begint dat duel mini event dan, of is het begonnen maar ik zie het nergens?
  6. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Ik vond het echt weer een waardeloze wedstrijd, in het begin al moeite met het plaatsen van plaatjes. Echt paar draken van vragen en dan blijkt dat je achteraf ook nog door een klein lullig foutje weer opgescheept zit met een incomplete set. Alle moeite dus weer voor niks geweest, zo klaar...
  7. Beloningen 15e verjaardag

    Dakota aub, maar zonder broek mag je de rest ook wel houden. Heb genoeg halve sets.
  8. Ronde XI

  9. Ronde X

    24
  10. Ronde IX

    A2 B3 C1
  11. Ronde VIII

  12. Ronde VII

    Het bouwen van je eigen woonhuis, inclusief inrichting, uit bestaande spelmaterialen.
  13. Ronde VI

    2008 The West is genomineerd als Browsergame van het Jaar 2009 The West krijgt zijn publieke Beta server. 2010 NPC-Duels zijn geïntroduceerd in The West. 2011 De nieuwe Avatar generator is geïntroduceerd. 2012 Union Pacific Shop werd geïntroduceerd. 2013 De Bioscoop komt in het Oude Westen...
  14. Ronde V

    1 ontwijken 2 Kickapoo 3 Smid
  15. Ronde IV

  16. Ronde III

    A- Henry Walker B- Wogon Chief C- Waupee D- Maria Roalstad E- Heisenzwerg F- Nigel de wapenhandelaar G- Sheriff John Fitzbum H- Belle Starr
  17. Ronde II

    Vistaart +10 handigheid +20 zwemmen +20 handvaardigheid +200 kotsen Nodig: 1 bakvorm, 1 garde,1 boter, 2 meel, 1 melk en 2 parelduiker eieren 1 hengel (of 1 vangnet) om 4 zalm en 5 forel te vangen ( en 1 brabbelvis voor de topping) 1 knuppel met spijkers om 4 krab aan flarden te meppen 20...
  18. Ronde I

  19. Feedback Winterevenement 2022

    Daar gaat het me niet om, gaat om onjuiste informatie!
  20. Feedback Winterevenement 2022

    Zit denk ik toch wel verschil tussen: Geschenkjacht 2022 De cadeau jacht zal lopen van 22 december 12:00 tot 13 januari 12:00. en Feestdagen uitverkoop 2022 De uitverkoop begint op 22 december 12:00 uur en eindigt op 12 januari 12:00 uur. (CET) Maar goed, het zal allemaal wel weer....
Bovenaan