• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Dag 1

  2. 1 april

    had wel weer een leuke grap verwacht. Donker beeld is nie t eens funny eig, Rete irri
  3. Innogames tv december

    Eindelijk weer iets over The west, ik moet zeggen,, die nieuwe set uit het circus ziet er vet uit, en kun je nu een karakterklasse veranderen.? Zou tof zijn
  4. Piraten set

    Wat een top set Complimenten Datum is aangepast zie ik. Morgen dus :)
  5. Vriendenuitnodiging

    kan er iets gedaan worden aan die vriendschap uitnodiging scherm, tig keren per dag dat dat verschijnt, en waar je ook op klikt, het komt steeds weer! Rete irritant
  6. Paas event

    Al bekend wanneer deze start?
  7. Halloween event

    Morgen start ie?
  8. Update!!

    Ik zag op het Duitse forum, dat we bij de volgende update nieuwe recepten kunnen? En duels worden aangepast, Kunnen duellanten zich maar klaar houden :laugh:
  9. Karakterklasse event

    Ik vind dit een heel leuk plan, maar inleveren tot maandag 18 januari :o
  10. Paas event

    Ik zie dat het begonnen is :laugh: Weer lekker duidelijk vermeld hier
  11. Brewling bad

    http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_135 niet herhaal opdracht?
  12. opdracht: dwaze Romeo

    Ik zou daar vandaag mee beginnen, maar ik zie hem niet meer! Waarom wisten wij niet dat er een datum aan vast zat? Ik zou deze graag af willen maken, ik had mijn tijd wel nodig voor hartjes verzamelen
  13. Valentijn event

    Morgen 10 uur start Valentijn event weer, wat vonden we er van? Lees dat je elke dag hartjes kunt sturen? Nu niet meer om de 24 uur? Zou beter zijn. :laugh:
  14. oktoberfest

    Weer 3 nieuwe setjes :laugh: wel tof dat het nu weer met upb kan trouwens;) had ze al op de beta gezien, zijn weer 3 setjes met paard en zadel
  15. help

    mij aan die 100 upb ;) http://om.the-west.nl/west/nl/player/?ref=west_invite_linkrl&player_id=336286&world_id=7&hash=ef8d Kom op w7 spelen en krijg een buffalo bill revolver
  16. Storing

    Is er weer een storing? Kan niet op de hoofdpagina komen van the west:mad:
  17. van wie mag ik lenen?

    Ik heb bijna alle opdrachten klaar, op de nieuwe en charlie na;) Mijn vraag is van wie mag ik Al Swearengens adelaarsriem of Adah Isaacs Menkens riem lenen, zodat ik deze opdracht ook af kan maken, Zou er echt heel blij mee zijn groetjes Nillie
Bovenaan