• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Juist. Ze proberen niet eens, wat er nu nog speeld op .nl, hier te houden. Met elk spel mierenneuken.
  2. Gangs of The Old West - Speedserver

    Meten met 2 maten dus. Zoals altijd 1 grote bende bij de mods.
  3. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Eens. Ze maken alles kapot, helaas
  4. Feedback Community evenement: Bent's Fort

    Van de 100 bruine pakketten1 keer de Bent's Fort verzamelkaart er uit!
  5. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Wiskunde, daar ging het idd fout op school. Wel lief dat je me eerst dom noemt. En dan toch nog de groetjes doet. Groetjes terug
  6. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Niet relevant of ik veel of weinig speel. En wat jij er van vind, boeit ook niemand iets!
  7. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Het word steeds vaker, haha.maar niet kunnen en niet willen zit een heel verschil!
  8. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Ik had eerst alleen de 200 en 400 omgedraaid. Ik snapte er helemaal niks meer van. Later zag ik dat het dan alsnog niet klopte met wat er achter moest komen. En heb hem alsnog goed aangepast, verwarrend. En niet slim geweest.
  9. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Als hij niet aan was aangepast, hoefden we hem niet te veranderen.
  10. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Eens. Schijnt dat ik hem 3 keer heb aangepast, beetje raar allemaal. Tw is al niet een heel favoriete game. Zo jaag je nog meer mensen weg
  11. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Vreemd dat die van mij niet goed is gekeurd dan, ik had hem aangepast.
  12. Feedback wedstrijd 15de verjaardag

    Spel IV moet je de dagen invullen en aantal woorden. En staat bij de hints, Het kortste artikel is gepubliceerd op donderdag. Ik zie dat bijna iedereen mannendag met 400 woorden heeft staan. Dat is toch niet het kortste artikel? Verwarrend allemaal!!
  13. Beloningen 15e verjaardag

    Dakota a.u.b.
  14. Ronde XI

  15. Ronde X

    24
  16. Ronde IX

    A2 B3 C1
  17. Ronde VIII

  18. Ronde VII

    Meer activiteit in het spel, misschien door migratie naar .net?
  19. Ronde VI

    Jaar Evenement 2008 The West is genomineerd als Browsergame van het Jaar 2009 the West krijgt zijn publieke Beta server. 2010 NPC-Duels zijn geïntroduceerd in The West 2011 nieuwe Avatar generator is geïntroduceerd. 2012 Union Pacific Shop werd geïntroduceerd. 2013 Bioscoop komt in...
  20. Ronde V

    1. Ontwijken 2. Little Rock 3. Smid
Bovenaan