• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. california007

    Ervaringsbonus voor arbeiden op wapensets; geldt die ook voor bouwen?

    Beste allemaal, Ik vroeg mij af of de ervaringsbonus op paardensets of wapensets ook meetelt voor het bouwen. Ik vernam van verschillende spelers dat dit niet het geval zou zijn, en gezien de ervaring die ik van mijn bouwuren krijg lijkt de bonus inderdaad niet mee te tellen voor bouwen...
  2. california007

    Dueltab- Probleem met vakantiemodes

    Richtlijnen Voorstel Ik ben, sinds die dueltab er is, op een probleem gestort, en ik denk dat haast alle duellanten onder ons er last van hebben: Je klikt een duel aan in de dueltab, en krijgt het bericht: De speler is momenteel in vakantiemodus! Ik vind het doodsirritant, elke keer die...
  3. california007

    Zoek-Optie in tele- en berichten tab

    Hallo allemaal. Ik heb de laatste tijd problemen ondervonden, welke vallen onder 'berichten' en 'telegrammen'. Voorstel Een toevoeging in het 'berichten' en 'telegrammen' venster. Een zoek-optie, waarmee je je berichten en telegrammen kunt doorzoeken, door een trefwoord in te tikken in de...
  4. california007

    Statistieken zichtbaar maken voor anderen.

    Voorstel Het is aardig bekend: er zijn geen medailles meer te behalen, of slechts een klein deel ervan. Mijn idee was daarom om de statistieken zichtbaar te maken voor alle the-west spelers. Hier kon je dan zelf met zoiets als een 'vinkje' aangeven welke je wel of niet zichtbaar wil hebben...
Bovenaan