• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. kisten 2020 veilbaar

    Worden de setkisten van 2020 dit jaar veilbaar ?
  2. opdracht Christmas Spirit

    Zijn er nog mensen die deze opdracht niet krijgen ? Eerst moet je de kerk openen en de opdracht red de saloon 2 hebben afgesloten en dan zou je de opdracht moeten krijgen . Bij mij lukt het alvast niet na 20 keer te hebben geprobeerd.
  3. handwerkproducten veilbaar

    Zou het geen goed idee zijn om voor de verzamelaars alle handwerkproducten veilbaar te maken ? Ik weet dat er veel zijn die we toch niet kunnen gebruiken , maar voor de verzameling is het toch wel leuk . Daarbij zijn er 2 producten nl papier en lederen stropje die veilbaar moeten gemaakt worden...
  4. update .2.27

    Normaal gezien was het de bedoeling dat men nu 50 opdrachten kon aannemen. Op wereld 1 is dat nog niet aangepast . Is dat normaal of zijn er mensen die daar geen problemen mee hebben
  5. nieuwe opdracht met de Lamsbel

    Wat vonden jullie van de opdracht ? Ik persoonlijk vond het maar een flauw beestje die lam . Wat meer creativiteit zou goed van pas komen .
  6. veranderen van beroep

    Zou het geen goed idee zijn om om het jaar te kunnen veranderen van beroep . Mensen veranderen toch ook soms van job .Dan kan je eens iets anders craften en voor verzamelaars is het ook interessant , dan kunnen ze de items dat niet veilbaar zijn ook in hun verzameling hebben . Als je dan terug...
  7. arbeiden die winstgevend zijn

    Zou het niet interessant zijn om de arbeiden die winstgevend zijn ( arbeiden met zilver of gouden ring errond kenbaar te maken op de kaart? Een klein icoontje via de kaart kan laten weten welke arbeiden winstgevend zijn . Nu moet je alles overlopen om te zien welke arbeid winstgevend is .
  8. vlag gehouden bij een fortgevecht

    Voor een opdracht ( Wild Bunch) moet ik 10 keer iemand treffen bij een fortgevecht en de vlag behouden in fortgevechten. Gisteren hadden we een fortgevecht waarbij we wonnen en ik had 10 keer iemand geraakt.Waarom is die opdracht dan niet afgehandeld. De tien keer raak treffen is aangevinkt maar...
  9. Paasopdrachten

    Komen er dit jaar opdrachten rond Pasen?
  10. NPC Duel"s

    Voor een opdracht moet ik 5 NPC duels doen ( Het Noorden, het Zuiden en het bruintje) waarin ik mijn tegenstander bewusteloos moet slaan. Als avonturier is dat gewoon niet te doen. Ik moet mijn tegenstander , die plus minus 800 LP of meer heeft , in één keer doden.Het probleem is dat als je wint...
  11. Love is in the Air (opdracht)

    Hoe komt het dat ik deze opdracht niet krijg? Nochtans loopt die tot 3 maart.
Bovenaan