• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. jellebie34

    Feedback Valentijnsdagevenement 2024

    Periode: Evenement start: 14-02-2023 om 12:00 uur Evenement eindigt: 05-03-2022 om 11:59 uur Ik heb het vermoeden dat er verkeerde jaartallen staan vermeld ;)
  2. jellebie34

    Updates discussietopic

    Speed server avonturen met andere speed servers... Lijkt mij erg interessant als wij een "geen event setjes" event hebben, en een andere taalversie een event met lvl 5 event geweren... Of wij een event waarbij er weinig ep bonus is (zoals ons vorige event) en je dus bijv. lvl 120 bent, en er een...
  3. jellebie34

    Het (opnieuw) instellen ap/vp

    Bij craften kun je het aantal ook via "Element inspecteren" invullen, miss werkt dat ook bij reskillen (hackerman!)
  4. jellebie34

    Updates discussietopic

    Conclusie: minder spammen? :D
  5. jellebie34

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Ik verwacht niet dat het event gelimiteerd zal zijn tot 100 spelers, al zullen we waarschijnlijk toch de 100 spelers niet halen op .nl. Mochten er meer aanmeldingen zijn dan is er vast een optie voor die spelers om ook mee te doen :)
  6. jellebie34

    Updates discussietopic

    Deze prestaties zijn natuurlijk al deels behaald door een aantal spelers. Krijgen deze spelers alsnog de additionele ervaringspunten voor deze prestaties toegekend of hebben deze spelers pech?
  7. jellebie34

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Dat zou idd tof zijn Kermit, want sommige mensen gaan het wss proberen te verpesten. Echter, als mods iets doen gaan andere individuen weer huilen over "corruptie" en "valsspelen". Conclusie: Mods kunnen het nooit goed doen en het levert hoe dan ook gezeik op. RIP leuke events op .nl door de...
  8. jellebie34

    Naam nieuwe wereld

    Well... Ik denk dus dat je daar nu te laat mee bent (en mijn suggestie is er ook niet bij gezet :()
  9. jellebie34

    Naam nieuwe wereld

    Mini Rock, na Little (lil) Rock :)
  10. jellebie34

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogste schadeletsel bij een arbeid (Soldaat) 49.767 (jellebie34, Huachuca) Hoogste schadeletsel bij een arbeid (Soldaat) 62.192 (jellebie34, Huachuca) Arbeidsrapport: Handwerk dynamiet https://prnt.sc/FRe5b-xr6l7W
  11. jellebie34

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogste levenspunten in een fortgevecht (soldaat) : 50.270 (jellebie34, Huachuca) Hoogste levenspunten in een fortgevecht (soldaat) : 63.420 (jellebie34, Huachuca) Fortgevecht verslag: Awesomia https://prnt.sc/So0cmHZHa1GF
  12. jellebie34

    Feedback Oktoberfest 2023

    Onafhankelijkheidsdagevent fg's hadden slechts de volgende beloningen: - 1000 vuurwerk (2x 400 vuurwerk item en 1x 200 vuurwerk item). - 50 munten (1x rode brief) Dus t.o.v. toen zijn we er weer op vooruit gegaan, kijkende naar de hoeveelheid eventcurrency. Misschien wordt inno hard geraakt...
  13. jellebie34

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Dat had ik ook begrepen idd, althans dat dat het idee was maar het was nog niet erg definitief enzo. Gezien Lily er momenteel niet is kan ik me voorstellen dat ze dat achterwegen laten (wel jammer).
  14. jellebie34

    Gangs of The Old West - Speedserver

    "Er zullen tijdens het evenement nog meerdere kleine beloningen te verdienen zijn. Naast deze kleine beloningen hebben we ook nog een deelnameprijs." Is er iets meer bekend over deze prijzen?
  15. jellebie34

    Rondvraag migratie

    Klinkt heel leuk als je maar 1 account hebt. Zoals eerder al gezegd door masta, het zijn veelal dezelfde spelers die op meerdere werelden spelen. Interne migratie gaat het probleem niet meer oplossen, dat zorgt er alleen voor dat de spelers die al op veel werelden spelen accounts moeten...
  16. jellebie34

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Wie ik ben? Iemand die steeds jouw gezeik in de chat en op het forum langs ziet komen zonder enige onderbouwing en daar geen zin in heeft (en daarin ben ik niet de enige). Niemand heeft mij gevraagd om hier te reageren, ik ben het gejank in de chat en op het forum gewoon zat. Kom met bewijs of...
  17. jellebie34

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Ik lees al een paar dagen enorm veel geroep en beschuldigingen maar heb nog geen bewijs gezien. Enkel geroep dat je een screentje hebt die je niet durft te laten zien. Als je geen bewijs laat zien kun je net zo goed niets zeggen. Vrij nutteloos dit allemaal.
  18. jellebie34

    Feedback Fortgevecht spam regels

    Shout-out naar Lil Rocky!
  19. jellebie34

    Feedback Fortgevecht spam regels

    In theorie klopt het wat je zegt. In de praktijk is het echter anders. Juist op een "stervend spel" is het belangrijk om te kijken naar de invloed die het heeft op de spelers die nog fg's spelen. Als er een enorme playerbase is dan maakt het niet uit als er meerdere fg's zijn waarbij iedereen...
  20. jellebie34

    Feedback Fortgevecht spam regels

    Prima toevoeging! Fijn dat er eindelijk iets over in de regels staat :)
Bovenaan