• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Defying Gravity

    El Dorado!

    Olã medespelers, Morgen een nieuwe wereld, opinies? :D Ik ga er iig spelen onder mn eigen naam maar heb nog geen idee als wat aangezien de aankondiging wel aan de late kant is :p Mvg.
  2. Defying Gravity

    LP&AP Drankje

    Voorstel Een drankje in de UP-Shop die LP&AP geeft in plaats van 1 van de 2. Details Dit is vergelijkbaar met hoe je vroeger de dokterstas had (Waarom is die uberhaupt weg?) en met craftproducten als rozenwater. Het zou het beste zijn als het een 25% LP&AP drankje zou zijn en ik zou denken...
  3. Defying Gravity

    Game Master Stad Dakota

    Dus, op Dakota heb je gamemasterstad met al die spelers (bots?) die niet aanvalbaar zijn in duel, maar toch staan ze voordurend in mijn duellijst als ik aant toeren ben daar. Dit is best irritant om 2 redenen: 1. Je moet constant door klikken (pagina of 4) voor je er voorbij bent. 2. Ze...
  4. Defying Gravity

    Kaarsen spelen verstoppertje..

    Dus, ik heb de kaarsen van graan oogsten, bessen plukken , sinaasappels en suikerriet hakken. Maar de laatste kaars van graan malen krijg ik maar niet, ookal is mn motivatie van graan malen ondertussen 30% (en heb ik 12 zakken meel...) Heeft iemand een oplossing hiervoor aangezien ik t echt...
Bovenaan