• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Geitje

Spelers aantal daalt!

Je maakt die jongen nu blij met een dode mus.;) Enkel speciaal door Innogames benoemde personen zijn gemachtigd tot het uitreiken van officiële bumpcertificaten. Het is een lang en zwaar traject om tot deze machtiging te komen, die nog maar één moderator in de geschiedenis heeft gehaald. En...
  2. Geitje

[Vraag aan Marco en de Mods]

Hahaha... Leuk.:P
  3. Geitje

Hurt or Heal

[17] Tanais [03] Roelcool [08] DSV61 [17] glimpse10 [15] Los schumios [17] Ben03 [45117] Mark600 [14] Dokter professor Fendt* [17] Lauy15
  4. Geitje

Volgend Jaar?!

Verwacht je hier een duidelijk antwoord op? :P Waarschijnlijk kijken ze volgend jaar gewoon even rustig wat ze met pasen gaan doen. Laat staan dat iemand hier dat nu al kan 'voorspellen'. :)
  5. Geitje

Ergernis

Doe het dan zoals Phanuel hierboven zegt? Zo heb ik het ook altijd gedaan, werkt prima. Probleem opgelost toch? :P
  6. Geitje

w5,6

Een week ongeveer.
  7. Geitje

The West 2.0

Voor spelers zoals jou en mij is het grafische gedeelte wellicht minder belangrijk geworden na jaren spelen, maar voor nieuwe spelers des te meer. De populariteit van browsergames is hard afgenomen de laatste jaren, mede door het steeds grotere verschil op het grafische vlak met andere games...
  8. Geitje

Duels/Duelrecords/GG

Ik dacht juist van niet. ;) Volgens mij was dit vroeger wel toegestaan, maar is dit later veranderd en nu dus verboden. Ik heb het net nog eens na gevraagd dus hopelijk kan ik morgen met zekerheid antwoorden, in elk geval wacht je er nu nog beter even mee.
  9. Geitje

"echte" leger indelingen tijdens fortgevechten

Waarom zie ik dit vage tegen-argument bij zoveel ideeën terug? :P Hoe kun jij nou weten wanneer de server overbelast is? :P Misschien kunnen de devs beter stoppen met ontwikkelen, 'want ja, als je iets toevoegt wordt de server overbelast' :rolleyes:
  10. Geitje

Voltooide prestaties verbergen

Voltooide prestaties komen bovenaan te staan, dus verwarrend lijkt het me niet. :P Maar het zou natuurlijk wel kunnen, gewoon om de lijst wat kleiner te maken.:)
  11. Geitje

[Verzoek(ske) aan Marco]

Er is goed nagedacht over de routes, ik denk niet dat het nu nog gaat veranderen. ;)
  12. Geitje

Mobiele app?

Het is niet uitgesloten dat het er nog eens komt, maar het staat voorlopig in elk geval niet op de planning. The-West op de ps3 kun je in elk geval wel vergeten. :P
  13. Geitje

Wereldmigratie

Reclame maken... :P Alleen op TV reclame zou ik maar niet rekenen.
  14. Geitje

Alle Kisten Veilbaar

Ik vind het niet echt nodig, maar zoals ik al zei maakt het uiteindelijk vrij weinig uit. Met het kistje openen en dan het voorwerp op de markt gooien, hark je net zo veel geld binnen.
  15. Geitje

Alle Kisten Veilbaar

Als je snel veel ingame geld nodig hebt, zou dit een oplossing kunnen zijn voor mensen met genoeg nuggets. :P Overigens ben ik ook tegen, zo gaat de lol er snel af naar mijn mening. Hoewel het in principe weinig uitmaakt; het voorwerp wat uit het kistje komt kun je ook zo de markt op gooien..
  16. Geitje

Free-Spelers Bonus

Wat zou het nut van premium bonussen nog zijn met deze toevoeging? ;)
  17. Geitje

Wereldmigratie

Dat was wel het plan volgens de dev blog geloof ik.:)
  18. Geitje

Uitlenen/Diefstal

Dat is alleen heel lastig te controleren en lijkt me daarom ook geen optie. Hoe kan de support weten wanneer iets werd uitgeleend en wanneer niet? Alleen op een vermoeden kun je moeilijk bans gaan uitdelen.
  19. Geitje

Vriendenlijst

Je moet de vriendenlijst zien als een functie voor de spelers waarmee je regelmatig spreekt, dus niet als een lijst waar iedereen die je toevallig tegen komt in moet. En zeg nu zelf, met meer dan 50 spelers in je vriendenlijst is het overzicht toch ook niet meer te bewaren?
  20. Geitje

EK korting

Nu niet gaan overdrijven he. :P Het minimumloon voor een 17 jarige is maar 3,30 en zó weinig krijg je hier nu ook weer niet. :P Wat niet wegneemt dat 6 euro voor een 17 jarige hier heel veel is, terwijl het in België maar weinig is.:huh: Via een uitzendbureau krijg je meestal toch juist...