• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. california007

Paasevent 2018

En hoeveel mensen lezen nu werkelijk het forum? Ik ben er enkel achter gekomen omdat het toevallig gelinked werd in de saloon. Mensen die wisten dat het op de 28e begon verdienen naar mijn mening niet per sé compensatie, maar gezien het feit dat er qua proporties vele malen meer ontwetenden dan...
  2. california007

Circus

3. california007

Circus

Enige compensatie zou wel fijn zijn. Arizona en Dakota bijvoorbeeld, hebben het circus langer gehad dan bijvoorbeeld Wereld 1, waar het event er maar een paar uur was. Andere werelden hadden dus al wat goede rotaties gehad, en hebben dus meer profijt gehad (of hadden kunnen hebben) van het...
  4. california007

Kerst 2017

Hoeft natuurlijk niet per sé, met 3 tot 3,5 mil kun je natuurlijk ook de kisten voor dat event kopen
  5. california007

Dag van de dood 2017

Gloeiende pompoenen openen: 3 verschillende soorten pompoenen krijg je eruit, random Elk van die drie soorten pompoenen staan voor een opdracht: zodra je er 3 van welke dan ook krijgt, dan wordt de opdracht voor die pompoen beschikbaar in de saloon. Gloeiende pompoenen zijn het makkelijkst te...
  6. california007

Dag van de dood 2017

Kan 't aantal bloemen dat je krijgt van de Dood niet verhoogd worden naar bijv. 250? Het event is al 4 dagen korter dan normaal, wat 4 of 8 minder pogingen betekent...
  7. california007

Dag van de dood 2017

Ik speel op Wereld 1, de enige non premium wereld en ik heb tot nu toe gemakkelijk zonder nuggets elk jaar de eventset kunnen halen. De tijd tussen events door besteed je gewoon door het verzamelen van ingrediënten voor Thee. Meestal is rond de 200 thee genoeg. Daarnaast kun je met UPB de 2500...
  8. california007

Update 2.65

Wanneer is de volgende update te verwachten? Ik meende ergens 7 november te horen, maar 'k zou het mis kunnen hebben.
  9. california007

Ervaringsbonus voor arbeiden op wapensets; geldt die ook voor bouwen?

Gedeeltelijk met je eens. Ik won met een laag lvl en laag duellvl geregeld van hogere lvls met een hoger duellvl. Dus het bestaat zeker dat mensen met een lager duellvl een hoger skill kunnen hebben dan mensen met een hoger duellvl. Ik denk dat jij meer doelt dat duellvl een indicatie is voor...
  10. california007

Onze 'oude' wereld heeft een betere populatie qua duellanten dan jouw El Dorado, en is dus meer te vergelijken met de nieuwe werelden. Daarnaast zegt duellvl wel degelijk wat over je skills, natuurlijk niet alles, maar wel een groot deel. Je duellvl zal niet stijgen als je veel verliest. Je...
  11. california007

Ik had de keuze uit zo'n 15 mensen om te duelleren toen ik rond de DL 350 was, natuurlijk stukken meer toen ik rond het DL 200 was, en ook toen al geraakte ik makkelijk aan een gemiddelde van 3k+ http://prntscr.com/gy7mdf http://prntscr.com/gy7n8m en dit was met kledij waarbij enkel de...
  12. california007

Dus een ep bonus zou helpen om dit probleem tegen te gaan? Nee? Waarom noem je het dan... Nee, ik noemde het omdat de hoeveelheid exp een tegenhanger is van de nadelen die het bouwer zijn met zich meebrengt. Je wordt niet minder geduelleerd, maar het maakt het bouwen meer waard. Actieve servers...
  13. california007

Hmm op mijn post reageerde je maar op de laatste vijf woorden en dan verwacht je nog dat ik volledig in ga op de inhoud van jouw posts? Ik reageerde alleen op dat laatste stuk, omdat ik het eerste stuk al aan het beantwoorden was toen ik op bert reageerde. En je antwoord heb je toch al? Nee...
  14. california007

Het enige wat jij doet is mij dingen toebedelen zonder daarbij te argumenteren. Je beschuldigt mij van klagen; nul argumenten Je zegt dat ik mezelf voor schut zet; nul argumenten of uitleg Als je niks zinnigs hebt toe te voegen in een topic dat draait om het beantwoorden van vragen over het...
  15. california007

'k Ben het grotendeels met je eens hier. Zelf vind ik rond de 400k aan bouwkosten niet veel als dat betekent dat ik 6 lvls omhoog ga @lvl 140, zeker niet omdat we zelf nog een stadskas hebben van 1,9 mil met 5 personen. Maar ik kan ook zien hoe bij anderen dat minder het geval kan zijn, een...
  16. california007

Dus jouw argument om de boel niet te verduidelijken op de wiki is omdat Inno te lui is om de Nederlandse versie te updaten? Wat een non-argument. De reden waarom ik dit aankaart, is omdat ikzelf tegen het probleem aanliep, en daarbij het op verschillende servers vroeg in de saloon waar ik meer...
  17. california007

Dat snap ik, maar bouwen wordt wel geclassificeerd als arbeid. Daarnaast heeft het tegenwoordig als enig voordeel de grote hoeveelheid exp die je ervan krijgt (en sinds de update is het voordeel dat je stad in de ranglijst stijgt ook de grond in geboord) Nadelen: - Erg kwetsbaar voor duels -...
  18. california007

Beste allemaal, Ik vroeg mij af of de ervaringsbonus op paardensets of wapensets ook meetelt voor het bouwen. Ik vernam van verschillende spelers dat dit niet het geval zou zijn, en gezien de ervaring die ik van mijn bouwuren krijg lijkt de bonus inderdaad niet mee te tellen voor bouwen...
  19. california007

Start nieuwe wereld

Greed
  20. california007

Misselijkmakende geldklopperij

Er zijn meerdere mensen die totaal geen nuggets in dit event hebben gestopt en als beloning jackshit hebben gekregen. Ik hoor dat ze aan de lopende band schoenen/riemen krijgen uit de 9k, in plaats van een goede verdeling tussen riemen/broeken/jassen/schoenen. En al helemaal geen wapens. Dusja...