• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Ghandi

[Discussietopic] Kerstupdate

Voor mij een ham (w1) en een paardenborstel (w3).
  2. Ghandi

cash gevecht

1) ruud99 2) supernerdddd 3) Arrie1414 4) Ghost Driver X 5) mmfeb3 6) appelflapeter101 7) Girafi 8) Christophev 9) DonWiebah 10) Liche 11) daniel111 12) 0ptimUs 13) joshuabram 14) svcinc 15) Arctic 16) Leones 17) supermario13 18) powerrr 19) roodkapje99 20) the gunner 21)...
  3. Ghandi

Help met Arizona

Ik, Ghandi, gok dat Arizona geopend zal worden op 17-08-2010 om 16:55 Edit Girafi: Je staat op de lijst
  4. Ghandi

Sleutels

Bij treinen overvallen is nu een 'zak met buit' te vinden. Dit deed me toch wel erg denken aan de eerder gegeven hint: "Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand...
  5. Ghandi

Poolse vondsten

Als het niet één van onze forten (of die van bondgenoten betreft), wil ik ook wel meedoen op w2. Ik heb daar reeds lvl 99 bereikt, dus het verzamelen van geld zal geen probleem zijn.
  6. Ghandi

Poolse vondsten

Hoe gaan jullie voorkomen dat iedereen heel laf gaat spelen en zo iedereen het fortgevecht overleeft? Dat alle aanvallers buiten het fort blijven staan en alle verdedigers binnen de stadsmuren. Er komt dan geen extra geld voor items beschikbaar en dus schiet niemand er iets mee op.
  7. Ghandi

Sleutels

Op wereld 2 mis ik enkel het nachthemd nog (en die heb ik op wereld 1 dan net weer dubbel:( ).
  8. Ghandi

Twitter

Ben ik de enige die ooit de film 'The Man in the Iron Mask' gezien heeft? http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Man_in_the_Iron_Mask_%281998%29
  9. Ghandi

Twitter

Meestal zijn de Twitterhints niet heel diep en kunnen ze het beste direct opgevat worden. Hetgeen ik er dan uit kan halen: my sorrows a trail. -> op verkenning gaan (spoorzoeken) Balizarde I carry for I have lost mine own. -> je moet een floret dragen Minder voor de hand liggend: lost...
  10. Ghandi

Twitter

Precies! En er was toch al aangekondigd dat er met de volgende update weer een nieuwe hint te verdienen zou zijn? Twitter loopt met zijn tweets vaak vooruit op nieuwe updates, dus ik zie er eigenlijk wel logica in.
  11. Ghandi

Twitter

In een eerdere zoektocht rondom de derde sleutel, stuitte ik eens op de berg El Capitan. Dit omdat je in het derde duel in de spookstad het op moet nemen tegen El Capitano. Nu ik deze Twitteraanwijzing zag verschijnen, moest ik hier meteen aan denken. Ik zie nog niet echt een verband met de...
  12. Ghandi

Sleutels

Ik denk dat we het laten zakken van de motivatie bij arbeiden wel weg kunnen strepen van het lijstje met mogelijkheden. Ik heb bij "Lijken bestelen" bijgehouden in hoeverre de waarde van de gevonden items zakt en de gevonden items blijven tussen de $1000 en $2000 inkoopwaarde steken. Het lijkt...
  13. Ghandi

Sleutels

Dat is waar, maar volgens mij is het idee achter dat je de handboeien al zo vroeg in het spel krijgt, dat het handig kan zijn om sommige producten langer vast te houden in plaats van meteen te verkopen (een leermomentje dus). Vandaar ook dat ze bij een level 45 quest weer naar voren komen. De...
  14. Ghandi

Sleutels

De argumentatie achter "de rooftocht" is al een keer eerder genoemd en is ook zeker niet onlogisch. Maar wat is je argumentatie voor "gevangenentransport"? Deze quest staat natuurlijk wel al in verbinding met een andere quest "misdadigers opsporen" aangezien je daarbij de handboeien verdient die...
  15. Ghandi

Sleutels

Doordat er weinig gevechten om w2 zijn, trekken gevechten daar juist veel spelers van buitenaf. Ik denk dat als jullie wat willen proberen, jullie het dan beter tijdens een massa-fortgevechtavond op w1 kunnen doen. Verder mis ik de laatste tijd toch een beetje de keuzeopdrachten in de...
  16. Ghandi

Sleutels

Bij Belle Starrs Deringer bleken wel alle aanwijzingen zo letterlijk mogelijk genomen te moeten worden. Dit heeft mij dan ook een beetje aan het twijfelen gezet rondom het zoeken naar diepere aanwijzingen in de hints. En ik steun trouwens jouw opinie over het te druk belasten van de servers...
  17. Ghandi

Sleutels

Ik vermoed dat er gewoon eerst bepaald wordt of er bij een fortgevecht/arbeid een item gevonden wordt en dat daarna pas wordt toegekend welk item dit dan precies zal zijn. Afhankelijk van de motivatie (arbeid) of de aanvallers/verdedigers-verhouden+grootte fort (fortgevecht) wordt er dan bepaald...
  18. Ghandi

Sleutels

Dit vond ik ook de zwakste argumenten, maar wilde ze toch even in mijn opsomming noemen. Ik hoop met name dat iemand meer toelichting kan geven over de merkwaardige plaatsing van whiskey in je rugzak.
  19. Ghandi

Sleutels

Ik zou het in eerste instantie toch houden bij de arbeiden die in de hints genoemd worden. Zelf ben ik ben lijken bestelen bezig, maar het zou net zo goed overval, postkoets overvallen of postkoets bewaken kunnen zijn. Betreffende voorwerpen zie ik eigenlijk maar 3 opties: vlag van de...
  20. Ghandi

Sleutels

Ik zeg ook niet dat het de enige voorwaarde zal zijn, maar stel dat je bijvoorbeeld level 80 moet hebben, de vlag van de confederatie in je inventaris moet dragen en een motivatie moet hebben tussen de 5 en 15%. Dit zal weinig voorkomen, omdat normaal gesproken ervaren spelers niet een...