• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Gratis reistijdhalvering?

Wat moet ik hiervan denken? Als je op dat nieuwe knopje drukt, verschijnt er een tabblad wat zich niet geheel opent... Ik zag dit knopje niet op mijn beta account maar wel hier op colorado. Ik vroeg me af wat het was.
  2. Geniaal idee

Hallo beste vrienden en vriendinnen van het forum. Ik heb echt een geniaal idee. Voorstel Vind je dit spel op één of andere manier leuk, bevallen bepaalde aspecten van het spel je niet, kun je het niet vinden met de vrijwilligers en/of werknemers die dit spel draaiende houden of ben je gewoon...
  3. Opdracht NPC Vreemdeling; het lot van de Cunninghams

Hoi, Ik ben bezig met deze opdracht: http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_76#id931 (quest id 931) Ik heb inmiddels al vele honderden duels gedaan, maar het lukt mij niet vreemdling flauw te schieten. nou is mijn vraag: weet iemand hoeveel Lp die NPC heeft? Of zo nee, weet iemand...
  4. The west Duel Stats

Dag forumgangers, Ik maak geregeld gebruik van West Fort Stats. Super handig als je snel wilt weten welke fortgevechten je hebt gedaan, hartstikke leuk als je de ranglijst van fortgevechten wilt bijhouden. Dit is natuurlijk ongetwijfeld populair geworden, omdat er ingame geen fortranglijst...
  5. nieuwe quest

http://tw-db.info/index.php?strana=quest&serie=qs_64 Waarom zie ik de bovenstaande quest niet bij waupee?? Heb er last van op wereld 7 en arizona (beide lvl100+). Zijn er nog bepaalde voorwaarden aan?
  6. Feestdagenset

IK heb nu al een maand of iets de complete feestdagenset en ben daar mee leuke voorwerpen aan het zoeken. Dat zou je 52% verhoogde slagingskans moeten geven. Op zichzelf is dat al een bijzondere omschrijving, maar het wordt helemaal vreemd als je geen enkel verschil merkt tussen wel of geen...
  7. Kosten fortgevechten

Blijkbaar kosten de laatste tijd sommige fortgevechten om te starten heel veel geld. Ik hoorde via via wat de oorzaak was (zie hieronder). Ik dacht zet het even op het forum, aangezien er in het telegraaf kantoor niets wordt aangekondigd - wat ik overigens niet zo netjes vind van de support. ;)
  8. Levenspunten 2

Hallo hier ben ik weer. Ik zelf heb een hekel aan al die schietduelanten die hotelpussy's zijn, maarja, ik ben het zelf ook, en je kan er als schietduellant gewoon weinig aan oden, want je hebt weinig levenspunten. Mijn vorige idee was niet helemaal OK, had niet an fortgevechten gedacht...
  9. Levenspunten

Dag the-west vrienden, Ik heb een leuk idee, ik weet niet of het al vaker is voor gedragen, daar volg ik het forum te weinig voor. Steeds meer duellisten zijn slagkrachters, zij hebben een enorm voordeel als je voor de duelranglijst gaat, want ze gaan zelden ko doordat ze veel LP hebben...
  10. Minimale schade met de belle starrs deringer

Dit klopt toch niet??? Plak de onderstaande link in je adresbalk, en lees het even door, vooral de berekening van de minimale schade op de armen en de schouders. http://forum.the-west.nl/showthread.php?p=256637 Vervolgens bekijk je dit duel met de wetenschap dat ik met de Belle Starrs...