• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Community Evenement: Fortgevecht competitie

Voorstel Een fortgevecht competitie gebaseerd op het IFBC evenement waaraan deze server had meegedaan. Met deze competitie mogen zelf samengestelde teams zich aanmelden en vechten deze teams tegen elkaar voor de overwinning. Deze teams zullen bestaan uit 7 tot 10 personen. Details...
  2. Community Evenement: The New World

Voorstel Een nieuw evenement, namelijk 'The New World'. In dit evenement staat de migratie naar America rond 1800 in het middelpunt. Dit evenement duurt 15 dagen en is als volgt opgebouwd: Registratieperiode (7-14 dagen) Karaktercreatie (2 dagen) Het evenement (14 dagen) Het uitdelen van de...
  3. Speedwereld: Zomersprint (Community evenement)

Voorstel In de zomervakantie een speedevenement waarbij op meerdere manieren prijzen te verdienen valt. Details Misbruikpreventie - Visuele hulpmiddelen https://forum.the-west.nl/index.php?threads/woooshh-speed-is-hier.32831/ https://forum.the-west.nl/index.php?threads/speedwereld.32832/...
  4. Community Evenement: Burgeroorlog

Voorstel Een evenement waarbij spelers de kans krijgen om tegen en met elkaar deel te nemen aan fortgevechten. Details De startdatum en de duur van het evenement moeten nog worden vastgesteld, wel is er al een lijst met regels en details van het evenement. 1. Hoofdregels Dit evenement is...
  5. Kleding bonussen (0.14 per level)

Ik vraag me af waarom kleding met een 0.14 (per level) bonus anders wordt berekend dan de andere bonussen. Voorbeeld (Bob Dalton's sjaal): 0.02 * 100 = 2 Beweeglijkheid 0.18 * 100 = 18 Stamina 0.14 * 100 = 14 (kleding geeft 15) Ontwijken Dit zie ik bij meerdere kleding sets terug en...
  6. FG competitie Colorado

Lijkt het jullie wat om binnenkort een FG competitie te houden op Colorado? Ik heb dit zelfde idee ook al een keer gedaan in een alliantie waarin ik zat en daar ging het erg goed. De bedoeling is om in een bepaalde periode van iedereen die meedoet een puntenaantal uit te rekenen. En degene die...