• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. hannes123

Labor Day

Dag iedereen, Vandaag is er een nieuwe opdrachtenreeks, genaamd 'Labor Day'. Voor één opdracht heb je een bepaald voorwerp nodig. Welk voorwerp het is hangt af van je level. Het heeft echter een vindkans van 100%, als je de correcte arbeid gevonden hebt. Hier is de aankondiging van Marco...
  2. hannes123

Nieuwe filmpjes

Dag iedereen, Bij het theater speelt al weken hetzelfde filmpje. Begrijp me niet verkeerd, maar intussen weet ik (& alle anderen) al dat er elke dag 19.000 kinderen sterven. Helaas, maar kan er eens niet iets anders komen? Of moeten organisaties/bedrijven eerst hun interesse tonen hiervoor...
  3. hannes123

Kattendag

Dag iedereen Vanaf morgen krijgen we opnieuw, na alle vorige korte reeksen, een nieuwe, kleine opdrachtenreeks. Dit ter gelegenheid van onze huisdieren, de katten. De opdrachtenreeks wordt beschikbaar vanaf morgen (8/8/2013). Ze loopt tot 14/08/2013. De reeks zal waarschijnlijk vrij beperkt...
  4. hannes123

Met ijzer beslagen kistje

Dag iedereen Ik kreeg daarnet een 'Edele gescheurde broek'. De inkoopwaarde van dit prul bedraagt 290$. Dit voor het middelste kistje qua waarde. Mag zo'n nutteloos voorwerp uit een vrij goed kistje komen? En zoja, dan is dit schandalig. Groeten Hannes
  5. hannes123

Update 2.05

Update 2.05 Update 2.05 wordt weldra geïnstalleerd op deze servers. Aankondiging Jouw mening? Persoonlijk vind ik het maar een magere update. De 'Fair' is er nog niet bij, en ook het theather in de steden stelt helemaal niks voor. Verder enkele fouten die verholpen zijn... Voor zo...
  6. hannes123

80 nuggets voor 2euro

Dag iedereen Sinds wanneer krijgen we 80 nuggets voor 2 euro? Is dit al een hele poos zo? Vroeger kregen we er toch slechts 50? :) Nuja, mij hoor je iig niet klagen. Groeten Hannes
  7. hannes123

Ervaringspunten na kerkuitbouw

Hallo Op Colorado krijg ik telkens, na het uitbouwen van de kerk, 300 ervaringspunten. Niks vreemd aan zou je denken, maar de kerk is wel level 81. Dit klopt dus niet? Is er hier iets veranderd? Ik vind het wel raar. Ben ook puur bouwer dus dit is een ramp voor mij dan. :P Alvast bedankt...
  8. hannes123

Notitieboekje

Hoe open je het onlangs geïmplementeerde notitieboekje.
  9. hannes123

Update 2.03

Discussie update 2.03 Lees hier de aankondiging! Nou, wat vinden jullie ervan? Een update waarbij het grafische primeert volgens mij. Heel veel kleine zaken ook waar weinigen iets aan hebben... Niet slecht, maar ook niet bepaald schitterend.
  10. hannes123

De totems

Hey, Bij de opdracht "De schat - schoonmaken" heb je 4 totems nodig. Deze krijg je door de dieren die je bij een andere opdracht gekregen. Echter, ik heb deze dieren al ingewisseld voor de 100 ervaringspunten per dier. Hoe moet ik verder? Kan ik deze opdracht niet meer afsluiten? Begrijp...
  11. hannes123

Plekken vrij Enewetak!

Dag iedereen, Ook al een tijdje willen spelen op de beta, maar er maar niet op geraakt: er zijn plaatsen vrij! Meld je aan op wereld 'Enewetak' en vraag een invite aan een stadsleider van Dutch Downtown. We staan nu tweede op die server, en de eerste plaats zou heel erg leuk zijn. Dus...
  12. hannes123

Ruwe diamant

Dag iedereen, Ik heb al een tijdje geleden een ruwe diamant gevonden. Deze kan je ruilen voor een smaragd, echter heb ik enkele vragen Wat heb je aan de diamant? Wat heb je aan de smaragd? Wat is de prijs die je ervan kan krijgen op de de markt (diamant) ? Wat is de prijs die je ervan...
  13. hannes123

Craftproducten

Hallo, Ik ben sinds kort naar Arizona overgestapt, omdat er aan W4 niks meer is. Daarom bied ik hier craftproducten aan, en meld ik ook wat ik zoek, in de hoop dat er mensen zijn die mij dingen kunnen leveren of dingen van mij willen kopen. ;) Te koop - Loden figuurtjes Gezocht Recepten -...
  14. hannes123

Handwerk smid

Hallo, Ik ben net bijna level 200 handwerk smid, maar ik zag het volgende op tw-db. Namelijk dat je tussen level 225 en 250 geen zekerheid hebt op een craftpunt. Daartussen verschijnt immers het groene, waarbij je dus een kleine kans hebt op een punt. Vergis ik mij nu; of is tw-db verkeerd...
  15. hannes123

Bedankt hespera

Aangezien er nog geen topic voor was, en ik het niet eens had opgemerkt wil ik hespera toch nog bedanken voor haar inzet. Ze heeft mij ook enkele keren geholpen, dus: bedankt! :)
  16. hannes123

Communitywedstrijd

Hallo, Mag het onderdeel van de communitywedstrijd niet stilaan eens verwijdert worden, het staat er nu volgens mij wel al lang genoeg? :P Een nieuwe communitywedstrijd zou ook leuk zijn, het is nl. weer al lang geleden. Gr, Hannes.
  17. hannes123

Duels Charlie

Dag iedereen, Als er iemand is die meer weet over de duels van de NPC's die je moet verslaan bij Charlie, dan hoor ik het graag. Ik ben er nu nog niet, maar vermits ik een slecht duellant ben zou ik er graag wat info over hebben. Het gaat over volgende personages: Billy De Snelle...
  18. hannes123

Medicijnman

Hallo, Weet iemand hoeveel lp medicijnman heeft? En stel nu hij heeft 1200 lp, moet je dit dan er van de eerste keer allemaal afknallen? Grtz Hannes
  19. hannes123

Opdracht 'de schat'

Dag iedereen, Bij een bepaalde opdracht van de reeks de schat heb je op een gegeven moment 9x goudstof nodig. Moet je deze ook inleveren, of moet je deze enkel in je inventaris hebben? Het lijkt mij toch een beetje stom als je deze moet inleveren.
  20. hannes123

Combinatie van UPB's met goudnuggets

Voorstel Bij het kopen van producten kan je nu ook UPB's en goudnuggets optellen Details De goudnuggets en UPB's kan je dus optellen en samennemen. Bijvoorbeeld: Een met staal versterkt kistje: 175 UPB's OF goudnuggets is het nu. Stel nu je hebt 150 nuggets en 25 UPB's dan zou je dit ook...