• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. mark600

Elvenar

http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33087 Ik zie nog geen discussietopic, dus ik voel me maar even zo vrij om er eentje te openen. Wat verwachten jullie van dit nieuwe spel? De screenshots zien er veelbelovend uit: Whoops dat zijn niet de goede! Hier de juiste screenshots van Elvenar...
  2. mark600

Stop smileycensuur!

Voorstel Het veranderen van de :censored: smiley. Details De :censored: smiley roept het waanbeeld op dat er op het forum veel gecensureerd wordt en dat we als spelers niets te vertellen hebben. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en daarom zou het beter zijn als we de :censored: smiley...
  3. mark600

Openbaar maken ranglijst

Voorstel Je moet zelf kunnen beslissen of je je vaardigheden openbaar wil maken voor de ranglijst. Details De vaardigheden mikken en uitwijken worden niet getoond op de vaardighedenranglijst om te voorkomen dat men zwakke doelwitten uit kan zoeken. Veel mensen vinden dit jammer omdat ze...
  4. mark600

Ban - priveberichten

Voorstel Ik stel voor dat je als je gebant bent op het forum priveberichten kan lezen. Details Ik ben wel eens gebant en alles wat ik doen kreeg was een schermpje met Je kan verder niet eens je priveberichten lezen en dus niet eens zien waarom je gebant bent. Mijn idee is dus dat je als je...
  5. mark600

Verhaal: Overval

Hallo allemaal, Ik moet voor school een krantenbericht uitzoeken en daar een verhaal omheen bedenken. Wat vinden jullie ervan? Dit is het krantenbericht: Dit is het verhaal:
  6. mark600

nieuwe pc

wij hebben thuis een nieuwe computer gekregen nu speel ik dus met 2 computers op 1 account heb ik nu ook een andere internetverbinding? of kan ik gewoon rustig doorspelen? mvg mark600
  7. mark600

ranglijst-forten

is het geen leuk idee om naast een ranglijst voor steden een ranglijst voor forten te maken? ik heb vast een screentje gemaakt:
  8. mark600

motivatie

vind je met motivatie ook meer producten en spullen van geluk
  9. mark600

leerlooien

ik moet voor een opdracht leerlooien ik heb 39 vaardigheidspunten en 39 nodig en toch kan ik het niet doen hoort dit zo
  10. mark600

javascript

elke keer als ik in wil loggen staat er dit: "Je hebt geen Java Script geactiveerd!":( wat moet ik doen om Java Script wel te activeren???