• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Beste duellanten

Duelleren is sinds de toevoeging van fortgevechten, craften en leuke arbeiden waar je dingen kan vinden natuurlijk een kleiner onderdeel van het spel geworden dan het eerst was. En Maxy, je kan natuurlijk niet w1 vergelijken met w10. W1 bestaat al zoveel langer, natuurlijk hebben die mensen...
  2. 2.08

Misschien moeten ze de maximaal te behalen ep bij fortgevechten afhankelijk maken van je level. 4500 is op level 50 enorm veel, maar als je nu eenmaal level 135 bent, schiet je niet erg op met 4500 ep
  3. Enquete : Hoe kwam je bij 'TheWest'

Denk dat iedereen uit 2008 hier via tribalwars (ook TW afgekort dus) is gekomen. Zeg maar iedereen die op tw ziek hard werd uitgemoord door mensen met veel betere legers, kwamen hier in het westen hun geluk zoeken. Hier kon je ten minste niet geheel weggevaagd worden. en daarnaast Elvis, ik...
  4. 2.08

Ja dat is sinds dat craften en fortgevechten helemaal weg. Hoop dat er een lekker vrijbuiter duelspot komt daar in het midden van de kaart. Ideaal als karakter duellant ;) Overigens vind ik dit het leukst aan het bericht: Laatst gewijzigd door Harres : Vandaag om 19:01. Reden: spelfoutjes :D:D:D
  5. Invloed imago/tactiek op mikken

Naar mijn weten klopt die mouseover. heel vroeger was het zo dat imago/tactiek de tegenstanders mikwaarde naar beneden bracht (of de jouwe natuurlijk). Na de verandering in het duelsysteem is het zo dat jou eigen mikwaarde (of die van de tegenstander) stijgt bij meer imago/tactiek.
  6. Harres --> IG-mod?

zet dan voortaan even i.o. achter je naam, dan snapt iedereen het ten minste
  7. benodigheden fortspullen

Ik snap wat je bedoelt Mopke, had daar ook eens last van toen ik dacht dat een halfuurtje bouwen wel genoeg was, maar het bleek dat ik nog een kwartier nodig had. Dan moet je nooit weer nieuwe spullen gaan zoeken omdat je pas kan bouwen als je genoeg spullen hebt voor een uur. ik vind inderdaad...
  8. The-West 2.04

Op de beta was het bij elke arbeid, dus dat zal hier ook wel zo zijn.
  9. Gratis reistijdhalvering?

Wat moet ik hiervan denken? Als je op dat nieuwe knopje drukt, verschijnt er een tabblad wat zich niet geheel opent... Ik zag dit knopje niet op mijn beta account maar wel hier op colorado. Ik vroeg me af wat het was.
  10. Aww yeah - wanneer komt deze update naar .nl?

oh, slecht gelezen dan :) Ik dacht alleen de quests. Maar goed, tijdelijk probleempje. Ik overleef het wel zo
  11. Aww yeah - wanneer komt deze update naar .nl?

beetje balen, had 4x 2uur als rondreizende handelaar aanstaan. Al die arbeiden zijn stopgezet, maar mijn actiepunten heb ik niet teruggekregen. Maar goed, zo'n tijdelijk probleempje is er altijd wel. Ben benieuwd hoe het gaat worden, eindelijk echt een update die niet gericht is op het visuele...
  12. Hoe los je deze fg crisis op?

Hoi, ik ga eens even mijn mening geven. Ik vind dat er een hoog gehalte aan kinderachtige, snel-op-de teen-getrapte reacties worden geplaatst, in plaats van dat jullie even van bovenaf op de situatie kunnen neerkijken. Het is heel simpel: Mumbo en Buck hebben kwalitatief sterkere spelers...
  13. Kans Premiumkist

Wat wordt hier gezien als goed, als ik vragen mag noraly?
  14. [Vraag aan Marco/Verzoek]

En voor die volle fortgevechten. Volgens mij is een veel betere oplossing daarvoor om de mensen die mee mogen doen aan frotgevechten gewoon te halveren, net zoals op de beta het geval is/was. Dus in een hoofdfort is plek voor 70 aanvallers en 60 verdedigers, basisfort 42 verdedigers en 50...
  15. Nachtbrakers [Forumbonuspunten]

waarom doen mensen dit?
  16. Het lot van de Cunninghams

w10 NPC-duel: Gangsta-N vs Vreemdeling Deze jongen heeft 2000LP. Ik had zelf weinig duelstats. Ik heb hem verslagen door niet uit te wijken (alle bolletjes rood) en alles op z'n hoofd te mikken. En dan 1000 keer proberen en één keertje heb je geluk ;)
  17. paas opdracht

even op tw-db.info kijken voor dit soort vragen lijkt me
  18. Drankje voor een beetje wijsheid

ik ook....
  19. Geniaal idee

Hallo beste vrienden en vriendinnen van het forum. Ik heb echt een geniaal idee. Voorstel Vind je dit spel op één of andere manier leuk, bevallen bepaalde aspecten van het spel je niet, kun je het niet vinden met de vrijwilligers en/of werknemers die dit spel draaiende houden of ben je gewoon...
  20. Derde Sleutel

heb het gevoel dat het niet gaat om hoevaak je de arbeid doet, maar hoe lang. Des te langer des te groter de vindkans, uiteraard. Bij als handelaar werken heb je met minder moeite sneller een lange tijd gewerkt. Dus denk dat dat nu na de update effectiever is om naar te skillen.