• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

Spelersnaam: -RNW- Wereld: El dorado Level: 126 Klasse: Duellist Beroep: Kwakzalver Levenspunten: 5500 (ongeveer) in FG set, 154 punten op lp (zonder bonus) Ben je geskilled voor fortgevechten?: Nee. Slagkracht duellant -> kracht + mikken. Reskillen niet van plan Online/Offline: Dinsdag...
  2. [Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

als ie nou wel mis(schietend) is dan blefen de FGs eerlijk
  3. [Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

denk het wel, maar mijn vragen worden niet beantwoord dus ik ga drammen zometeen hoor ;)
  4. [Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

niemand zin om te antwoorden?
  5. [Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

gelijk twee vragen ik ben kleding fanaat en puur handeldrijven op w6, dus wil vanuit daar werken, maar als ik de gun krijg zou ik hem op w3 of w8 willen, kan dat? en moet het screenshot perse tussen zondag en maandag genomen zijn?
  6. Gewonnen/verloren duels

Black01 is KO :D
  7. De gouden set moet weg!

als je nou gewoon direct dood zou zijn... ja dat is waar, dan krijg je innogames riem ofzo, das nog net geen ramp
  8. De gouden set moet weg!

nee dus? ze zijn bijna onmogelijk te krijgen beetje geluk en je hebt hem via die kistjes en je bent nu onverslaanbaar, level 120 zijn zoveel mensen, en juist die hebben de skills om onverslaanbaar te zijn,,,
  9. De gouden set moet weg!

haal dan eerst hodaws en gouden tomahawk eruit dan stop ik ermee... dan zijn de kerstcadeaus nog erger
  10. klachten over fortgevechten

de enige leuke FGs zijn in mijn ogen de attacks van vincie... en verder ook lekkere dueldoelwitten dus ik vind het niet erg zoals nu: "Je hebt een rapport ontvangen: 'Fort ligt onder aanval: Fort Koekenbakker'" dan hoop ik heel erg dat het vincie is ookal is het eigen fort, vincie is gewoon...
  11. uit balans

maar er is wel een belangrijk verschil hodaws pistool en gouden tomahawk kan niet iedereen krijgen, bij gouden revolver en gouden sabel kan dat wel
  12. Wie is POM?

ja harry
  13. Wie is POM?

misschien... Fendt
  14. [Discussietopic] Kerstupdate

2e die derde sleutel voor 5K heeft, en ik heb nu lekker 1e sleutel dubbel...
  15. [Discussietopic] Kerstupdate

ben ik de enige die dat raar vind?
  16. [Discussietopic] Kerstupdate

iemand krijg uit mijn stad voor 5K-ingame geld derde sleutel
  17. [Discussietopic] Kerstupdate

ze zijn op nuggetkopers uit he
  18. [Discussietopic] Kerstupdate

dat kan ik niet lezen ;)
  19. [Discussietopic] Kerstupdate

en toch kan het
  20. Hot-red granite, pure sand, filtered water, metal ring

ik op 2/4, moet nog de ring en de graniet (!heb al 8u gezocht!)