• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Rocket Raccoon

Prijzenlijst [Maart 2020]

Ik zou graag 2 koffie op Issaquah willen. Alvast bedankt weer!
  2. Rocket Raccoon

Feedback topic IFBC 2020

Tweede vraag: mag er zo'n kekke ingame popup komen over dit event voor een tijdje ook? Liefst niet wegklikbaar zelfs, maar dat in ieder geval niemand kan zeggen dat ze het niet wisten (helaas leest niet iedereen dit forum). Dit gaat maybe het laatste internationale FG-event zijn, elke server...
  3. Rocket Raccoon

Feedback topic IFBC 2020

Belangrijkste vraag; doet El Wasbeer mee? Antwoord: ja We gaan dit winnen als jij (ja jij) ook mee doet, we hebben vooral jou (ja jou) nodig. Sign up!
  4. Rocket Raccoon

Prijzenlijst [Februari 2020]

Allereerst bedankt nog voor deze speciale actie! Verder zou ik graag hetzelfde bestellen als Lotte hierboven, 3 blikjes spinazie met 1 guarana. Op Issaquah graag en de resterende 15 bonuspunten mogen in de fooienpot.
  5. Rocket Raccoon

Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels

Wanneer zag je voor het eerst rond kersttijd een sneeuwlaagje op vensters en dergelijke ingame, en dan gewoon even de zoekfunctie van forum gebruiken (''sneeuw'' helpt goed merkte ik) en dan maar zoeken & speuren. 5 Minuutjes moet volstaan.
  6. Rocket Raccoon

Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels

Ik ben zelf erg dom, is ook bij veel puzzels een nadeel. Gewoon gokken anders joh.
  7. Rocket Raccoon

Migratieroutes

En geef ons inderdaad een poll zoals Sjeesje opperde (op alle bestaande werelden, liefst met zo'n ingame/inlog-aankondiging). Ik weet dat jullie als mods ook van het spel houden, en ik snap dat Hoofdkantoor Hamburg moeilijk kan doen, maar een poll is toch best een goeie indicatie lijkt me om de...
  8. Rocket Raccoon

Feedback Speedy Gonzales

Bedankt voor het organiseren, Lord, en je tijd en moeite. Ik vond het persoonlijk erg leuk & gezellig, er doken zelfs een boel spelers op die al tijden niet meer spelen waar dan ook. Ook leuk om actieve spelers weer eens samen te zien die op andere werelden spelen (zo jammer dat we allemaal zo...
  9. Rocket Raccoon

Start wereld Huachuca

Ik vind als totaal onpartijdige speler Hoodooland ook gewoon de allerallerbeste naam, die kerel verdient dat na al die jaren. Daarbij had/heeft Graceland he-le-maal niets met het Wilde Westen te maken, maar Hoodoos wel: https://en.wikipedia.org/wiki/Hoodoo_(geology)...
  10. Rocket Raccoon

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Ik las zojuist dat er ruim 150 aanmeldingen zijn inmiddels. Mijn inschrijving mag bij dezen dan gewist worden, ik geef liever iemand de kans die enthousiast en online mee wil vechten. Ik had me vooral aangemeld om het vereiste aantal spelers voor deelname te kunnen halen, ik zou sowieso niet of...
  11. Rocket Raccoon

Rechten van stadsleden

Prima idee, poll om te stemmen graag!
  12. Rocket Raccoon

The-west.nl stervende?

Same here, 6 jaar speeltijd dan alleen, wel veel vrienden en vriendinnen ontmoet, waaronder RL-kennissen/vrienden. En ik was afgelopen vrijdag nog vastberaden om de boel op delete te gooien. Na een goed gesprek met 1 van die vele vrienden uit het spel (die nog speelt dan, het grootste gedeelte...
  13. Rocket Raccoon

[Discussie] Horseball Cup

Welkom Kroenuh! En als dat zo kan, gaat en/of hoort wil Dirty Sanchez zwart als clubkleuren graag dan.
  14. Rocket Raccoon

Nieuwe wereld

Bedankt voor dat snelle antwoord, MufMuf. Hopelijk duurt het nog heel lang voordat die nieuwe komt, op .net zijn ze in ieder geval behoorlijk boos. De actieve spelers die graag samenspelen en voor de gezelligheid inloggen bedoel ik dan natuurlijk. Maar goed, we gaan het zien allemaal.
  15. Rocket Raccoon

Nieuwe wereld

Op .net openen ze binnenkort gewoon een nieuwe wereld. https://forum.the-west.net/showthread.php?p=753195#post753195 Ze mogen stemmen op een nieuwe naam met een G. Enkele suggesties daar zijn nu al Greed, Gold Rush, GTFO en Ghost World (want een ghost world is wat iedereen verwacht dat het...
  16. Rocket Raccoon

Kerk verwijderen

Welke tegenargumenten? Pak gerust alle door kerkbouwen gepakte xp af hoor, dan staan nog steeds (of binnen no time) dezelfde mensen in de top 25 hoor. Dat is ook altijd zoiets, mensen die hopen dat er snel een nieuwe wereld komt, "want dan heeft iedereen tenminste weer een gelijke kans"...
  17. Rocket Raccoon

Kerk verwijderen

Het doet er ook verder allemaal niet toe wie hoeveel al gebouwd heeft en hoe lang. Het punt dat ook wordt aangehaald: dan zou al dat kerkbouwen nutteloos geweest zijn. Dat is het nu dus al, nutteloos, het enige nut is de ranglijst, van jezelf vooral, als tweede eventuele motief je...