• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Rick I

Speedy Gringo community event vragen en feedback

De vaste verslaafden winnen toch wel (weer), dus wat maakt 't uit :P
  2. Rick I

Feedback St. Patrick Community Event 2020

@ancoonbar kan er ergens een verzoek tot verwijdering worden ingediend? De rust is helaas weer weg :D
  3. Rick I

Prijzenlijst [Maart 2020]

Hmmm heb ik er 0? :o Toch echt wel aantal keer gereageerd in die gekke topics dacht ik :D Zo ja, dan graag 1x nuggets
  4. Rick I

3 uur [Forumbonuspunten]

ree
  5. Rick I

The West Wereldrecords & discussietopic

Voorstel nieuw record: Hoogst aantal missers in één fortgevecht. Deze is er al voor hoogst aantal treffers. In dat verband is ook deze niet verkeerd en wel grappig lijkt mij. Ik zal meteen dan een inzending doen --> Rick I (Fairbanks). 20 gemiste schoten (totaal 20 gemist van de totaal 20...
  6. Rick I

Feedback St. Patrick Community Event 2020

Jammer dat de fg's pas zo laat bekend werden gemaakt. Eerste gemist :( Hopelijk volgen er nog veel om het set te kunnen completeren. Heeft iemand nog tips om veel goudmunten te krijgen? 1350 totaal is wel erg veel en het tempo is zo wel erg laag met 2-3 voor een opdracht haha. Worden de items...
  7. Rick I

3 uur [Forumbonuspunten]

reee
  8. Rick I

Updates discussietopic

Feedback: dit is een afzettelijke prijs voor zo'n drankje dat amper wat oplevert.
  9. Rick I

3 uur [Forumbonuspunten]

wat een stom spel
  10. Rick I

Nachtbrakers [Forumbonuspunten]

reee
  11. Rick I

Prijzenlijst [Februari 2020]

Rick I Arizona 3 ijskegels
  12. Rick I

Updates discussietopic

Dat klopt idd. De prijzen zijn echt belachelijk! :(
  13. Rick I

Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels

Nee, ik vond het vrij duidelijk dat je de twee manieren moest beschrijven :P Eenvoudig te vinden via de fansites. 2012 had het eerste kerstevent (met de eerste sets in de zin van AQ, Natty, Chinga) en het jaar daarna waren de tasjes :D
  14. Rick I

Idd, en ik maar zoeken. Nu is het gelukt :D
  15. Rick I

Ik zie ongeveer iedere dag ook een aankondiging in de chats op elke wereld. Daarnaast moet je dan maar gewoon op het forum kijken.
  16. Rick I

The West Wereldrecords & discussietopic

Hoe kun je beide claimen als de records elkaar uitsluiten? Je bent toch immers duellist of niet-duellist. :P
  17. Rick I

Event idee: Herhaling Fortgevecht competitie

Ik doe, mits de tijd het toelaat, weer graag mee! Was vorige keer erg leuk :)
  18. Rick I

Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Issaquah is sws een gekke naam :(
  19. Rick I

laatste letter is eerste letter

Kandidaat-notaris
  20. Rick I

Updates discussietopic

Het is voor de meesten überhaupt niet mogelijk te winnen en dus probeert niemand het....