• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. mastadont..

The West Wereldrecords & discussietopic

xp in duel 40722 Duel: Mastadont. vs Ootjes W1 https://prnt.sc/1DESwnpsVu5k
  2. mastadont..

The West Wereldrecords & discussietopic

xp 34067 https://prnt.sc/A6w7_vx7pw4C astu
  3. mastadont..

Feedbacktopic Feestdagen evenement 2024

waarom komen deze aankondigingen altijd zo laat? een halve dag van tevoren? dan kan je net zo goed niets aankondigen het draait al een week op beta, of gaan jullie vertellen dat het vertalen een week duurt? begint een beetje belachelijk te worden met die aankondigingen
  4. mastadont..

Updates discussietopic

als ik kijk naar de post van de western sale? dan wordt die opeens bij vrouweljke voetbal afgebroken op beta is de aankondiging 2x zo lang?
  5. mastadont..

Updates discussietopic

volgens beta reacties wel van loki de cm daar vraag me alleen af hoe je aan een kist komt? dvdd 2023 dus die is nog niet in shop geweest? alleen de dodenkist toch?
  6. mastadont..

Recepten evenementen

de recept opdrachten zijn herhalend elk jaar als je ze nog niet gedaan hebt rond mei juni heb je het bakevent gebeuren, waar ze bij vrij komen met leren zadeltas kan je level 850 halen zodra je die hebt
  7. mastadont..

Updates discussietopic

ja ik snap um ook niet maar goed
  8. mastadont..

Updates discussietopic

niet dat die items enig nut hebben in het spel :laugh:
  9. mastadont..

Updates discussietopic

volgens mij zijn ze bang dat het teveel munten kost want ik ben nog geen probleem tegengekomen inzake deze opdrachten en ook is er nergens nog verteld wat precies het probleem was, op een heel raar ontwijkend antwoord na
  10. mastadont..

Feedback Dag van de Dood Evenement 2024

ik vraag me eigen af of je wel eens checkt wat je post? aangezien er bij reaper set in de spoilers weer fouten zitten
  11. mastadont..

Updates discussietopic

bonus van bonusweekend klopt weer aardig :cool: NOT
  12. mastadont..

Naam nieuwe wereld

lachwekkend hoe er weer gekozen wordt voor een naam die totaal niets met het wilde westen te maken heeft het zuidelijke gedeelte van manhattan? in de staat new york? hoe noem je dat het wilde westen?
  13. mastadont..

Naam nieuwe wereld

zoals ik al zei dat heeft allemaal met opbrengsten te maken zolang het meer opbrengt dan het kost zullen ze het nooit doen aangezien het migreren geen zekerheid geeft van winst dus dat hele verzoek kan je in het ronde archief gooien voorlopig en zoals je ziet bestaan dk en se niet eens meer, als...
  14. mastadont..

Naam nieuwe wereld

de dk en se comm bestaan niet meer als je die probeert kom je op .net uit dus eerst moet deze comm meer kosten dan opleveren voor ze besluiten over te gaan tot samenvoegen met .net
  15. mastadont..

Naam nieuwe wereld

No Trespassing een veel gebruikt waarschuwingsbord in die tijd :cool:
  16. mastadont..

Rondvraag migratie

ja... blijkbaar mag je niet eens zeggen wie er eigenlijk in het team zitten is gewoon een zooitje met het nl team kroenuh en lily staan nog steeds op de teamleden lijst dat zegt al genoeg over het beleid op nl tevens meldingen van multi aanvallen op forten ( 3 in 8 min door 1 persoon) wordt ook...
  17. mastadont..

Nieuwe melding Taalfout bij Waupee wapens

taalfout topic of snap je dat niet?
  18. mastadont..

Naam nieuwe wereld

Allemaal grote bek over nieuwe werelden elke keer maar wel een naam produceren? hoe achterlijk ben je dan? en dan zie je die troostelozen ook nog ronddobberen op zo'n nieuwe server erg lachwekkend
  19. mastadont..

Feedback Oktoberfest 2024

trouwdag is een oktoberfest opdracht volgens inno hun eigen lijst dus gewoon beschikbaar het feit hier is dat je verkeerde info hebt gekregen over het vinden van de trouwkrans
  20. mastadont..

Ik heb een ezel opgevoerd

dat ligt aan de setjes die je hebt sommige setjes zijn het wel redelijk waard om te uppen maar valt niet mee om die (event) setjes meerdere keren te krijgen dat kost meestal aardig wat ingame geld of nuggets de standaard items in de winkels? zijn voor 99% niet waardevol genoeg om te uppen...
Bovenaan