• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Kars Smidt

Forum hebben zonder stad

Hallo iedereen, Nu zit ik in wereld 7 zonder stad, omdat ik niet geduelleerd wil worden en ook geen fortgevechten kan doen op mijn pc door foutmeldingen over netwerkpoorten. Maar ik zou wel wat contact willen hebben. Daarom stel ik voor dat er ook mensen apart uitgenodigd kunnen worden tot...
  2. Kars Smidt

Lijst vaardigheidspunt opdrachten

Hee, Ik vroeg me af of er iemand een lijst heeft voor welke opdrachten je allemaal vaardigheidspunten krijgt. Alvast bedankt! Kars
  3. Kars Smidt

Ik snap het gewoon niet meer

Hoe kunnen die MacGrat en kenny missen zo snel zoveel EP halen? Ik werk aan arbeiden ongeveer 24/7, tenzij ik slaap in een hoofdfort. Ik haal vaak 1000+ EP in een fortgevecht en ik ben er elke dag bij. Hoe kan het dat ze al 7000 EP voor liggen?
  4. Kars Smidt

Aantal ervaring nodig per level

Wat is nu de nieuwe tabel waarin je kan zien hoeveel ervaring je moet hebben binnengehaald om level up te gaan?
  5. Kars Smidt

Browsers

-Verwijderd- MOD's sluit dit topic maar.
  6. Kars Smidt

Hogere raakkans dan 100

Ik ging er altijd van uit dat de uitwijkkans en de raakkans in procenten was, maar wat zie ik nu op wereld 7: Is dit verklaarbaar?
  7. Kars Smidt

Sherrif: "Dead or Alive" optie

Hallo allemaal, Laat ik maar direct met de deur in huis vallen, mijn idee is dat als je een bounty op iemands hoofd zet, je kan kiezen uit dood (flauwgevallen) of levend (overwonnen). Het is dan de bedoeling dat de beloning alleen wordt uitgeloofd aan een persoon als hij deze persoon heeft...
  8. Kars Smidt

Online of offline bij fortgevecht

Elke stadsleider in een nieuwe wereld kent het probleem wel, je staat met veel te veel mensen bij een pioniersfort en je moet rekruteren. Je kiest de hoogste levels uit met de beste wapens maar eigenlijk wil je ook nog wel weten of ze wel online zijn, dan kan je beter meer onliners rekruteren...
  9. Kars Smidt

Afsluittekst Hernando's

Wat is de afsluittekst van deze opdracht?
  10. Kars Smidt

Moderators & Geheime Wapens

Ik was nog een de geheime wapens aan het bekijken op de wiki toen ik me begon af te vragen, hoe kan svcinc die kleine hints weten die hij op de wiki heeft geplaatst. Hoewel er niet bij elk wapen hints staan aan het einde van het verhaal, staan er wel hints bij vele. Ik heb altijd...
  11. Kars Smidt

Fortgevecht nummers

Iedereen kent het kleine probleem wel, je staat bij een fort en vraagt je af hoeveel spelers er nu eigenlijk aan jouw kant staan. Dus ga je maar tellen. Maar bij een groot fortgevecht gaat dit niet zo makkelijk. Dus mijn idee is dat er cijfers komen te staan naast de namen bij de spelerslijst...
  12. Kars Smidt

NPC duels

Nu we op Arizona gestart zijn, merk ik dat iedereen in een halve minuut al level up zijn door NPC duels, ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik vind het niet echt normaal. Je hoort gewoon de opdracht te gaan doen of arbeiden enz. Op deze manier gaat het veel te snel. Daarom heb ik 3...
  13. Kars Smidt

Vlag veroverd

Als er bij een fortgevecht een vlag wordt veroverd, dan is het tekentje een witte vlag: Als ik met mijn oog over deze resultaten heen glijd dan denk ik direct dat de vlag is behouden, omdat de kleur van dit vlaggetje wit is (dit is natuurlijk de kleur van overgave, maar dat maakt het nog geen...
  14. Kars Smidt

Dagelijkse inlogbonus

Hoe laat krijg je de dagelijkse inlogbonus? Ik dacht, ik haal het nog even zo om 2 minuten over 12, maar ik krijg geen inlogbonus.
  15. Kars Smidt

Doodgraver

Ik heb zelf wel eens het probleem gehad dat er iemand bij mij in de stad kwam shoppen, iemand van een andere stad duelleerde en direct in mijn doodgraver als beste duellant van de stad stond, dat vind ik natuurlijk niets, want later was hij gewoon weer in zijn eigen stad. Daarom vind ik dat...
  16. Kars Smidt

LP in procenten

Als je meer levenspunten krijgt doordat je andere kleren aandoet, krijg je die LP alleen bij je maximale LP erbij en heb je dus geen volle LP balk meer, ik vind dus dat dit in % moet gebeuren. Als je dus 100% LP hebt en kleding aan doet waardoor je 100 meer LP krijgt, vind ik ook dat daarna...
  17. Kars Smidt

Fortgevecht Ridge Fortress

Morgen wordt Ridge Fortress aangevallen, ik roep jullie op om te verdedigen! Wheat Ridge is mijn eer en trots op andere werelden en kom dus verdedigen. Het is om 21:55 zondag 13 juni.
  18. Kars Smidt

Discusseren over opdrachten

Ik heb iets gevonden wat me opviel en daarom wil ik hier maar meteen een algemeen topic over maken. Weet iemand waarom Mike en Jenny bij de opdrachtenreeks "De Liefdesengel" en "De Spookstad" voorkomen? Ik snap het allemaal niet echt.
  19. Kars Smidt

Zwerver

Hallo allemaal, Vrijwel iedereen heeft al opgemerkt dat de enige zwarte in het spel een zwerver is. Vrij rascistisch dus. Maar dat alleen omdat we dan denken aan een arm persoon die op de hoek van de straat ligt te bedelen. Het spel bedoelt er namelijk iemand mee die rondzwerft. Daarom lijkt...
  20. Kars Smidt

Duellist of duellant

Ik zie beide woorden voorkomen. Zelf weet ik niet wat nou precies het goede woord is. Of dat het beide gebruikt wordt in andere opzichten. Ik vraag me af of jullie hier meer van weten.