• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Harres

Van harte welkom Muf-Muf

"tijd om onder een steen vandaan te komen" Gefeliciteerd met je benoeming Muf Muf ! Hopelijk kun je er wat leven in blazen!
  2. Harres

upgraden

Welke melding krijg je dan precies ridder?
  3. Harres

The next clash (Colorado): feedback en discussie

Het verplaatsen is compleet random gedaan. Als je de volgende keer online bent dan is het probleem opgelost. Ik snap dat het vervelend is maar we doen zoiets niet met opzet. Bedankt Tyrus voor je geweldige inzet weer!
  4. Harres

Colorado evenement - the next clash!

Even een Update; De verdediging staat vol, er is nog genoeg plek aan de aanvallende kant.
  5. Harres

Roadmap 2015

Dat weten we nog niet. Alleen de roadmap is ons bekend meer info hebben we niet.
  6. Harres

Cempasuchil (Grote)Bloempot

Als het goed is verdwijnt hij bij de eerst volgende bugfix update.
  7. Harres

Wereld 1 Evenement

Nadat Mary alle voorbereidingen had getroffen, begon de zware belegering op Calvin's fort. Beide partijen probeerden in het begin al hun belangrijke posities te verdedigen. Eenmaal wat tijd verstreken was waagden sommige groepen strijders een onverwachte uitval. Luitenants en sheriffs kwamen...
  8. Harres

kwakzalver, pyrietzon maken

Ik denk het wel, probeer het eens en laat het ons weten :) ;)
  9. Harres

kwakzalver, pyrietzon maken

Je bent een veldkok, dus je zult kannen met water moeten leveren. 5 stuks. Kun je de opdracht is aannemen? Dan kan ik checken of je inderdaad de opdracht moet afronden met een pyrietzon.
  10. Harres

Advent kalander

Ik had een hammetje !!
  11. Harres

Evenement: Mary VS Calvin (w1)

Ja, ik denk dat de volgende keer een ingame aankondiging meer spelers zou trekken!
  12. Harres

Bedankt voor je leuke en positieve inbreng! Het geeft ons veel motivatie om een volgend event te organiseren !
  13. Harres

Nee, alles moet met de hand ingesteld worden, elke npc, elk voorwerp, vaardigheden etc.
  14. Harres

Omdat het best veel voorbereidingstijd kost !
  15. Harres

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

Het was vooral in strijd met de regels. Hoe het gewoon leuk en gezellig hier en post alleen zaken die te maken hebben met het doel van dit topic.
  16. Harres

Er is geen grijs gebied m.b.t. de inhoud van posts. Het is natuurlijk geen probleem om ex-mods te vragen voor een intervieuw. Maar de inhoud moet wel volgens de regels zijn. :)
  17. Harres

Graag iedereen on-topic blijven. :officer:
  18. Harres

Dakota evenement - Calvin is hier!

Het was een bikkelharde strijd, waarbij Calvin oog in oog met Lincoln eindigde. President Lincoln reageerde snel en wist Calvin te raken. Helaas voor hem beschikte Calvin nog over veel handlangers die konden ingrijpen. Tegen die overmacht konden hij en de laatste bodyguards niet op, zodat...
  19. Harres

Dakota evenement - Calvin is hier!

Belangrijk bericht !!! President Lincoln laat weten dat zijn bodyguards op volle sterkte zijn. Nieuwe rekruten kunnen het best deelnemen aan de zijde van Calvin. Wie de laatste dagen goed opgelet heeft, heeft gehoord dat pochende sheriffs en dronken luitenants al eens hun mond voorbij hebben...