• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Harres

Bijzonder project Dakota

Bouwers gezocht ! ! Voor een bijzonder project op Dakota zoeken wij bouwers. We zoeken zoveel mogelijk bouwers die een aantal uren wil bouwen aan de stad. Er worden beloningen uitgereikt. Welke beloningen dit zijn is intern op het stadsforum te lezen. Mocht je interesse hebben, stuur...
  2. Harres

Gestart!

De wereld is gestart en er zijn meteen een paar die hards die er voor gaan. Ik zelf sta nog wel in de top 10 xp maar ik betwijfel of het ook zo blijft. :D
  3. Harres

Nog een paar plekjes

In -Legends of Nevada- hebben we nog een paar plekjes over. Wie heeft er zin om een uitdaging aan te gaan en lid te worden van 1 van de actiefste steden op wereld 1. We staan op dit moment 3e op de ranglijst. Verder doen we veel fortgevechten en zijn we actief op de chat. Stuur me even...
  4. Harres

Interview met een The west ontwikkelaar

Ik kwam onderstaande video tegen ( in het engels helaas ). Hij verteld wat nieuwe dingen over the west en waar ze nu mee bezig zijn etc.. http://www.twitch.tv/massivelytv/b/418765449
  5. Harres

The West App

Voorstel -The-West spelers met het spel bezig te houden ook al zitten ze niet achter hun pc. -Meer activiteit op social media gebied. ( twitter, facebook, etc ) Dit d.m.v. een App voor op de smartphone etc. Details; Inhoud en ideen voor de app. - Nieuws via push berichten. -...
  6. Harres

The West 2.0

http://forum.the-west.net/showthread.php?p=637071#post637071 Leuk, goed om te lezen.
  7. Harres

Fortvechters !!

Om dit uber saaie wereld 7 forum wat leven in te blazen, bij deze.. Ik ben samen met rode baron een onafhankelijke stad begonnen. Ons doel is om bij 9 van de 10 fortgevechten te gaan aanvallen, om zo meer spannende fortgevechten te creëren. Dus hierbij wil ik een rondvraag houden wie dat...
  8. Harres

Bestaat dit?

Bij de verzamelingen geblokte hemden staat houthakkershemd, welke is dat? Grijs geruit hemd Rood geruit hemd Groen geruit hemd Blauw geruit hemd Geel geruit hemd Bruin geruit hemd Zwart geruit hemd Houthakkershemd Die andere heb ik al behalve deze..