• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Headshot.

Actieve stad gezocht

Velen van jullie zullen me nog kennen en vele niet.. Ik ben weer van plan The West te spelen, en zoek dus een actieve stad in Colorado, actief in fortgevechten en een gezellige chat is een must :) Is je stad wat voor mij, kan je me ingame of via de forum vinden.
  2. Headshot.

Hot Shot Saloon wilt jou!

Een nieuwe stad nieuwe kansen, Wij stichten Hot Shot Saloon op Briscoe. Na eerdere succes op Arizona met First Chance Saloon willen wij verder uitbreiden maar dan op Briscoe! We zullen ons bevinden in vakje 27 vlak onder het Hoofdfort. Iedereen is welkom van bouwers tot duellanten en van...
  3. Headshot.

Last Chance Saloon Wilt jou!

Last Chance Saloon zoekt Leden! We zijn pas vandaag begonnen met een spookstad die al volledig uitgebouwd is. We zijn BG met onze zusterstad First Chance Saloon. We bevinden ons in Vak 37 Eisen om te joinen: Gezellig in de chat :D. Meedoen in fg's Niet verplicht +Lvl 10...
  4. Headshot.

Landelijke Riemen.

Ik zat op tw-db te kijken en ik zag er landelijke riemen zoals, http://www.tw-db.info/# Bonussen zijn : +2 op alle attribuutpunten Mijn vraag is komt deze ook op de .nl servers?
  5. Headshot.

Graceland Wilt jou.

Wij van de stad Graceland zoeken weer leden. Wij bevinden ons momenteel in vak 9. Wij zoeken: Graag leden boven level 35+, en die graag actief spelen en graag praten op de chat. Fortvechters/duellisten zijn zeer gewild bij ons . Een leuke karakter. Een beetje ervaring, maar we kunnen je ook op...
  6. Headshot.

Gelijkwaardige kansen om ''items bij handelaar''

Misschien dat jullie het al meegemaakt hebben. Dat als jullie kijken bij de inventaris handelaar kijken, Dat er soms maar 1 item is van iets bepaald. Mijn idee dus om dit gelijkwaardig te maken als dit screentje. Dus dit word dan 2 Items van de geweermaker, + Handelaar. En 4 spullen van de...
  7. Headshot.

Fortvechter/duel stad gezocht.

Goeie avond allemaal, ik ben Headshot. en zoek een fortvechter/duel stad. Ik vind zelf dat ik vrij ervaren ben met The West, maar met een nieuwe stad kan ik altijd wat meer groeien. Ik heb niet echt strenge eisen voor een stad, als het maar in het oosten ligt. En zoals ik al in de titel...
  8. Headshot.

Overgebleven Goudnuggets.

Is het niet irritant dat als je minder dan 50 goudnuggets niet kan inzetten voor PA Ik heb momenteel nog 37 goudnuggets die ik niet kan inzetten. Bijvoorbeeld dat er een soort knopje komt van Overgebleven Nuggets inzetten. Zo kun je teminste alle goudnuggets opmaken.