• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Headshot.

Actieve stad gezocht

Velen van jullie zullen me nog kennen en vele niet.. Ik ben weer van plan The West te spelen, en zoek dus een actieve stad in Colorado, actief in fortgevechten en een gezellige chat is een must :) Is je stad wat voor mij, kan je me ingame of via de forum vinden.
  2. Headshot.

Uitslagen dueltoernooi 175+

Headshot.op 23-10-11 om 17:38 uur » sorry maar tinkel heeft mij ko gemept 5 dagen toch? sukkel....
  3. Headshot.

Dueltoernooi

Idd, heb al 1 tegenstander gehad die 5 minuten voor duel alles op slagkracht & weerstand had gedaan. En tjah logisch dat ik dan verlies...
  4. Headshot.

Dueltoernooi

Ik doe mee!
  5. Headshot.

Marktplaats

Ik verkoop mn 3e sleutel, stuur een igm met je bod .
  6. Headshot.

Hot Shot Saloon wilt jou!

Nee, niet gedaan.
  7. Headshot.

Hot Shot Saloon wilt jou!

Een nieuwe stad nieuwe kansen, Wij stichten Hot Shot Saloon op Briscoe. Na eerdere succes op Arizona met First Chance Saloon willen wij verder uitbreiden maar dan op Briscoe! We zullen ons bevinden in vakje 27 vlak onder het Hoofdfort. Iedereen is welkom van bouwers tot duellanten en van...
  8. Headshot.

Doelen op de nieuwe wereld

Ik word duellant met karakterklasse soldaat, doe wel elke fg mee. Zal alleen de eerste maand van deze wereld missen aangezien ik op vakantie ga :(
  9. Headshot.

Marktplaats

Edele stetson hoed & bruine doek op de markt.
  10. Headshot.

Sleutels

Arbeidsrapport: Lijken bestelen Met rond de 1030 ap op lijken bestelen @ Arizona :D
  11. Headshot.

Sleutels

Heb al veel uurtjes erop zitten, maar nog steeds niks :(
  12. Headshot.

Sleutels

Ik breng nu 734 AP in, + die 266 = dat 1000. Kan ik nu wel of niet de 3e key vinden, meeste zeggen van niet.
  13. Headshot.

Sleutels

Kan je nou wel of niet de 3e sleutel vinden als je in totaal 1000 ap inbrengt op lijken bestelen?
  14. Headshot.

Marktplaats

Blauwe pistolen riem op de markt voor 7k Koopje!
  15. Headshot.

The West Wereldrecords

Kan er geen raak/mis ratio komen? Bv: Ik raak 17 x in een fg en mis 5x dan is de ratio 3,4.
  16. Headshot.

Marktplaats

Edele ruiterslaarzen voor 8,5k op de markt! Al Sweargens adelaarsriem voor 8k
  17. Headshot.

Marktplaats

Al swaergens adelaars riem op de markt
  18. Headshot.

Marktplaats

Edele doodshoofdriem op de markt voor 9k!
  19. Headshot.

Marktplaats

Blauwe zachte beenbeschermers op de markt voor 17,5k spotprijs!
  20. Headshot.

Sleutels

Is de 3e sleutel sneller te vinden bij lijken bestelen, want paar zeggen dat het daar een verborgen product is..