• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. bisser

Woordzoeker 1 [Forumbonuspunten]

naturel
  2. bisser

Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels

Bedankt voor het organiseren moderators!
  3. bisser

Als je op de volgende link klikt en daar een topic aanmaakt kan je meedoen en daar je antwoorden insturen: https://forum.the-west.nl/index.php?forums/meld-je-hier-aan.90/
  4. bisser

"De witte slingers komen 2 slingers onder de gele slingers" Ik vind deze wat onduidelijk. Komen ze twee eronder, of zitten er twee slingers tussen?
  5. bisser

Feedback Speedy Gonzales

"de lol niet baten" is volgens mij geen uitdrukking, wasa
  6. bisser

Updates discussietopic

Dat staat inderdaad wel vlot
  7. bisser

Updates discussietopic

Beer en totem is wel een mooie combinatie. Geeft toch 200 weerstand. Als je qua kleding een goed en volledig fg-set hebt, lijkt mij het nutteloos om met dat wolvenmasker op te lopen. Ben wel benieuwd waarom inno dat masker erbij gedaan heeft. Lijkt mij dat een ieder die nuggets wil investeren...
  8. bisser

Feedback Speedy Gonzales

Ah excuus, doordat er stond "doe jij al mee" dacht ik dat de wereld al geopend was. Ik heb het dus blijkbaar verkeerd opgevat.
  9. bisser

Feedback Speedy Gonzales

Hoe kom ik op deze wereld?
  10. bisser

Update 2.100

Vijf maanden geleden werd er al aan een oplossing gewerkt. Denk dat ze er elke maand 1 decimaal af halen ^^
  11. bisser

Meneer de paashaas en eieren zoek

welke opdracht is dit?
  12. bisser

The West Wereldrecords & discussietopic

Het record is hoger, namelijk 7027
  13. bisser

update verrader rang bij fortgevechten

Ik snap je, anc. Maar dat mensen snel pissig worden vind ik niet echt een reden. Men moet zich niet gaan laten leiden door 'wangedrag' van spelers. Daarnaast, ik mag toch wel hopen dat dat de leiding dagelijks online is? 't is volgens mij de bedoeling dat de leiding zo'n "nieuw account" dan...
  14. bisser

Update 2.97

Hmm, en hoe kan ik dan weten wanneer ik er 70 gevonden heb?
  15. bisser

Hij komt er aan ( De provinciale dokter)

waarschijnlijk is deze opdracht verlopen
  16. bisser

Groenelucht

Zouden jullie een in-game bericht kunnen plaatsen als het probleem verholpen is? Dan hoeft men niet telkens te kijken of de opdracht er al is.
  17. bisser

Groenelucht

De dwerg schijnt ongeneeslijk ziek te zijn.Dus misschien is hij dit jaar te ziek om ons te ontmoeten.
  18. bisser

Update 2.44

Dankjewel!
  19. bisser

Update 2.44

Hoe kom je aan dat papier?
  20. bisser

WK live ingame

Marco hier op NL een ticket sturen?