• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. appelflapeter101

goede oude tijd

HIER WEL ik begin: Lucien die als eerste een voorlader had en daarmee Nr1DuelsW1 was
  2. appelflapeter101

alledaagse geweer

wat kan ik daar mee en waarom vind ik die zo veel?
  3. appelflapeter101

nieuwe wereld?

ik wil een nieuwe wereld anders stop ik met the-west ps. mocht dit topic gesloten worden en wil jij ook een nieuwe wereld, maak dan ook zo'n topic aan, het is al 1 jaar geleden dat briscoe werd geopend en het is tijd voor wereld Cahokia :)
  4. appelflapeter101

messi titel

hoe krijg je die?
  5. appelflapeter101

kritieke treffers

Voorstel Nu is het zo dat kritieke treffers van duellanten 10% van het totaal aantal levens van het slachtoffer hitten, plus de normale wapenshade. Mijn idee is om die 10% eraf te laten gaan zoveel als het aantal levens op dat moment is. Details Beetje wazig uitgelegd hierboven misschien...
  6. appelflapeter101

forten zoeken

nou kan je alleen forten op naam zoeken, mijn idee is dat je ook op forten van een stad of alliantie kan zoeken. Dit maakt het veel makkelijker om een geschikt fort te zoeken om aan te vallen
  7. appelflapeter101

Wereldmigratie

Mooie update, hopelijk maakt dit me weer actiever qua duels, even goed afspreken waar we met de topduellanten heen gaan en ik hoop weer actieve duel dagen tegemoet te gaan!
  8. appelflapeter101

mik- en uitwijkkans

waarom is je mikkans eigenlijk altijd hoger dan je uitwijkkans? er zijn toch evenveel skills die helpen bij het mikken als bij het uitwijken of niet?
  9. appelflapeter101

handwerk

wanneer wordt een maakdingetje nou 1 blokje, of 2 blokjes? Zoals ik het begreep ging er een blokje omlaag als je veel van dezelfde dingen achter elkaar maakt, maar nou heb ik alweer 10 andere dingen gemaakt van een 3 blokjes moeilijkheid en blijven er nog steeds 2 maar 1 blokje. Gaan die na...
  10. appelflapeter101

[vraag aan Marco]

hoi Marco, ik vroeg me af waarom je zelf geen the-west gaat spelen en zo wat meer van het spel komt te weten. Je zou misschien beter kunnen bekijken wat nou spelers aantrekt en wat ze juist laat stoppen en ook zou je misschien ingame wedstrijden houden etc. Ook zou je zo beter de the-west...
  11. appelflapeter101

rondjes en vierkantjes

waarom zijn bij fortgevechten sommige mensen rond en andere vierkant? :P had het op de chat gevraagd maar niemand wist het
  12. appelflapeter101

markt idee

Richtlijnen Voorstel als je eenmaal redelijk wat dingen op de markt hebt gezet kan je daarna niet meer zien WAT je op de markt hebt gezet. Je ziet nog wel die prijzen, locatie, voor welk publiek, maar wat het nou is is aan raadsel Details dus mijn idee is dat er in dat laatste vakje met...
  13. appelflapeter101

w1 doet het niet?

zoals de titel al zegt doet w1 het niet bij mij, andere mensen op chat hebben nergens last van maar bij mij blijft er minuten lang zo'n dingetje ronddraaien:blink: andere werelden als w7 en arizona doen het wel gewoon maar w1 blijft moeilijk doen ___ doet het alweer, mag weg dit topic;)
  14. appelflapeter101

inventaar handelaar

Richtlijnen Voorstel Dat als je een voorwerp hebt gekocht uit de inventaar handelaar er een nieuw voorwerp in de plaats komt Details Dat als je een voorwerp koopt bij de inventaar handelaar er een nieuw ander voorwerp bijkomt? Misbruikpreventie Ehm, ik denk het niet, mensen zonder...
  15. appelflapeter101

beste job voorwerpen

iemand die een site kent waar je de beste items van een werkzaamheid heeft? weststats heeft er wel een maar daar worden setjes niet meegerekend:(
  16. appelflapeter101

duel op zoek mogelijkheden

Voorstel dat je nu ook spelers kan vinden via "Duel" is wel handig, maar het onhandige eraan is dat er ook slapende mensen/duel 48u niet mogelijk mensen tussen zitten, dat er geen bb-codes in de namen staan Details BB-codes in de namen, je kan op karakterklas soorteren, minimaal duellevel, op...
  17. appelflapeter101

uitnodiging waarschuwing

Richtlijnen Voorstel Als je iemand uitnodigt(of uitnodiging terug trekt) dat je een extra warschuwing krijgt: Weet je zeker dat je appelflapeter101 wilt uitnodigen? Details Iedereen heeft er wel een last van dat je per ongeluk op uitnodigen klikt ipv dueleren, meteen hierna moet je de...
  18. appelflapeter101

ehm reflex/weerstand?

als ik het goed heb zou er toch maar maximaal 75% van je schade afgaan door te veel reflex van de tegenstander? Dus als ik normaal 200 hit(wat ik ongeveer doe) dat er dan 50 overblijft tegen ThaRealest bijvoorbeeld:blink: want in dit soort duellen hit ik altijd rond de 25-30, en normaal hit...
  19. appelflapeter101

stad gezocht

Na die nieuwe update wil ik natuurlijk wel weer een vol uitgebouwde stad, aangezien onze stad een beetje verlaten is ben ik op zoek naar een nieuwe actieve stad met alles erop en eraan. Eisen: geen bondgenootschap:o ohh zie net dat dit onder het verkeerde forum staat, sorry
  20. appelflapeter101

stadje gezocht

zeau, iemand die nog een leuke gezellige niet te kleine hoeft ook niet erg grote stad in de aanbieding? ben nu pas level 9 maar als je me op w1 zoekt blijkt wel dat ik geen noobje meer ben(altans :p) Ik word schietduellant dus komt allemaal wel goed