• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. elmo11

NWV Town

Ik ben bezig met een stad aan het stichten genaamd NWV Town. Wij richten ons vooral op de ranglijst en zo hoog mogelijk te komen staan. Verder staat gezelligheid en elkaar helpen ook erg belangrijk! Wil je er in Reageer hier of stuur een pm naar mij in-game of op het forum. Op de chat kan je me...
  2. elmo11

Adem in houden

Er was voor dat het kampvuur op slot ging een spel dat je je adem moest inhouden en zoveel mogelijk x'jes dan moet typen. Dan gaan we nu maar verder. Instructies: Je houd je adem in en zolang je dat doet hou je de X ingedrukt. Eerste poging...
  3. elmo11

Niet meer husselen, spullen na verkoop

Voorstel Je invertaris niet meer husselen, na verkopen voorwerp Details Als je nu een item bij de handelaar of winkels verkoopt dan word automatisch je hele invertaris door elkaar gegooit. Dit is erg iritant als je meerdere items wilt verkopen, omdat je dan steeds moet zoeken. Kan dit dan...
  4. elmo11

Onafhankelijkheidsdag.

Over een maand is het weer 4 juli en dan is het weer onafhankkelijksheids dag en dan kunnen we op T-W die opdrachten doen (Vorig jaar dan :P). Maar komen de opdrachten daarvan dit jaar weer, of was hij eenmalig? Kan iemand hier op antwoorden. Alvast bedankt. MvG Elmo11
  5. elmo11

Spelers aantal daalt!

Beste mensen. Ik zie dat er steeds minder mensen T-W spelen. Zo zijn er nu circa. 39.500 spelers op T-W. En dat terwijl er 2 weken geleden nog 41.000 waren, en een paar maanden gelden nog 60.000. Wat kunnen we hier aan doen? Hoe doen we het dan? Disscusier hier maar over het onderwerp. Ik...
  6. elmo11

Fortgevecht/Forum stilte 4&5 Mei.

Beste mensen. Het is bijna 4&5 Mei, en daarom wil ik een Fortgevecht en Forum stilte starten. Dat betekent dat er op 4&5 mei geen fortgevechten mogen plaatsvinden. En dat om 20:00 tot 20:02 geen post mogen worden gepost op het forum. Waarom doe ik dit: Op 4&5 Mei is in Nederland de...
  7. elmo11

Vraagje: opdracht de rooftocht

Hey, Volgens Wiki-The west, kan je de begin opdracht alleen op vrijdag krijgen. Ik kijk net alleen zie ik hem niet staan. Ik ben lvl 68 dus daar zal het niet aan liggen. Kan iemand me nu helpen? Alvast bedankt. MvG Elmo11
  8. elmo11

Stad voor NL&BE op de BETA

Beste mensen Ik speel op de BETA, en ik wil graag in een stad. Het liefst een stad waar nederlands sprekende zitten. Als je een stad hebt waar ik in mag dan mag je dat hier antwoorden. Ik heet op de BETA elmo11. Ik groei snel en ik heb de greenhoornset al compleet. Ik wil daar een...
  9. elmo11

De T-W Belangenraad

Beste spelers van The West Ik wil hier een belangenraad starten, die de spelers moet gaan helpen als er een probleem is. Ik leg het even uit: Wat is een belangenraad? Een belangenraad is een groep mensen of spelers die problemen opvangen van de spelers en doorvertellen aan de Moderaters. Er...
  10. elmo11

Duellist wil bij grote BG

Beste mensen. Ik wil graag bij een grote groep steden horen. Het maakt niet uit of het van VSW of XX is. Wat heb ik jullie te bieden: Een speler die bereid is om met aanvallen mee te doen. Maakt niet uit of het duels of een fg is. Een vriendelijke en ervaren speler. Iemand die graag helpt...
  11. elmo11

TW onderzoek!

Beste mensen. Ik wil graag een onderzoek doen hier op TW. Zo wil ik een rapport uitbrengen met daarin een paar statistieken van TW. Als je mee wilt doen dan moet je deze dingen naar me sturen. 1. Je lvl 2. Je duellvl 3. Welke karakter. 4. Waar je speelt (Welk land) 5. Of je jongen of...
  12. elmo11

Beginnede speler zoekt stad

Beste mensen Ik zoek een leuke actieve stad waar ik me beginnede stapjes kan doen. Leden en grote maakt niet uit. Ik ben zelf bereid om te storten of eventueel te bouwen. Ik ben nog klein maar ik wil erg groot worden, en ik groei snel. De plaats waar de stad staat maakt niet uit. Heb je een...
  13. elmo11

Berichten weg

Er is opeens 500 post van mij weg? Is er soms een grote schoonmaak geweest of zo? Kan iemand me dit uitleggen.
  14. elmo11

Hackers?

Beste mensen. Zijn er soms hackers actief? Ik heb namelijk al 2 keer gehad dat iemand probeerde in te loggen in me acount op TW.nl w5. Hebt iemand het zelfde probleem/acefietje? En wat kan ik er tegendoen? Alvast bedankt Mvg elmo11
  15. elmo11

The west ligt er uit

Er is een storing op thewest! Weet iemand wat er aan de hand is? EDIT: Probleem is opgelost! Hier kan slotje op!
  16. elmo11

Deel van een kaart disscusie topic

Je mag volgens girafi praten over de kaart delen dus hier is dan maar een disscusie forum! Ik heb zelf wat gehoord van betrouwbaren bronnen dat je een goudnugget (product) kan vinden! Veel disscusie en zoek plezier en veel geluk!
  17. elmo11

bruin strikje

Beste mensen Ik Had zelf dit gekocht. Ik had het zelf nog nooit gezien. Is dit strikje soms nieuw gekomen met een update of was hij al langer bekend?
  18. elmo11

arizona slaap tijden verandering.

Beste mensen. Is het misschien een idee om de tijd van het slapen te veranderen? Moneteel als je op arizona slaapt dan slaap je 8 uur (6 uur in een fort) kunnen ze dat niet veranderen naar 4uur (3 uur in een fort.). Dan lijkt het ook meer op de werktijden want die zijn bij update 1,27 namelijk...
  19. elmo11

leeftijd

Beste mensen. Zou het niet leuk zijn dat je een leeftijd naast je lvl staat. Hier mee bedoel ik dat als je lvl 1 tot lvl 20 bent dat er dan staat dat je een leeftijd hebt van 20 jaar hebt en dan per 2lvl's een jaar ouder wordt. Dat betekent als je lvl 99 bent dat je eigelijk 49 jaar bent. Ik...
  20. elmo11

god mode

ik was even op het forum aan het kijken en toen zag ik dit. onder instellingen staat "god mode". weet iemand wat dat beteket. alvast bedankt