• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Nehemiah

Naam nieuwe wereld

Er zijn wat namen toegevoegd. Je kan nu ook je stem wijzigen. Stem vandaag nog! :)
  2. Nehemiah

Opdrachten - Trails of Tears

Goedenavond indianen! Wij hebben het één en ander in de saloon voorbij zien komen wat betreft de avonturen. Wij snappen dat je ook graag deel wil nemen aan de avonturen met je main character. Echter zou dit de competitie sterk kunnen beïnvloeden, wat wij uiteraard niet willen. We willen op ons...
  3. Nehemiah

Feedback Oktoberfest 2022

Excuses, hierbij de aankondiging: https://forum.the-west.nl/index.php?threads/oktoberfeest-is-hier.36690/
  4. Nehemiah

Oktoberfeest is hier!

Hallo allemaal! Het jaarlijkse Oktoberfeest is weer begonnen! Tijd voor bier, Duitse braadworsten en... fortgevechten! Daarom zullen wij voor jullie een paar fortgevechten organiseren, Henry Walker NPC zal fortgevechten op Awesomia starten. Zie het schema hieronder: Datum 20:15 21:30...
  5. Nehemiah

Hallo allemaal! Een reis zoals deze kan mentaal erg zwaar zijn, daarom is het belangrijk om aan je spiritualiteit te werken. Daarom is het thema van deze opdrachtenronde... spiritualiteit! :D Als je 1 van de 2 opdrachten hebt afgerond: De goden zijn je goed gezind, echter moet je wel...
  6. Nehemiah

Feedback Oktoberfest 2022

Jazeker! Vandaag of morgen zal ik een schema maken :) Er zijn onlangs wat voorstellen gedaan om evenementen wat aan te passen, hier zal naar gekeken worden :)
  7. Nehemiah

Hallo allemaal! Goud blijft waardevol! Zoals je kunt zien kun je in het verdere van je reis goudstaven verdienen door de extra opdrachten te voltooien. Deze goudstaven komen later op je weg van pas! Wees hier dus zuinig op! Zoals je ziet, gaan verschillende opdrachten met craften aan de slag...
  8. Nehemiah

FORUMOPDRACHT! Hallo Allemaal! Het is tijd om te laten zien dat je een echt indiaan bent! Sommige medewandelaars op deze route hebben hier namelijk twijfels over. Ze zien je af en toe wel vechten met schimmige figuren, maar vragen zich af of je echt hebt wat nodig is om een indiaan genoemd te...
  9. Nehemiah

Hallo allemaal! Tijd om te vertrekken! Tijdens het gevecht zijn alle routes bij elkaar gekomen. Dit betekent dat je nu nog kan aanhaken als je het eerste deel van de reis gemist hebt of niet gehaald hebt. Wanneer je nog niet begonnen bent aan een bepaalde route dien je voor Maandag 12 september...
  10. Nehemiah

Dicussietopic - Trails of Tears

De eerste opdracht is inderdaad een algemene opdracht, dit omdat het fijn is als iedereen een wat hoger level is. Beloningen die je kan krijgen bij de opdrachten zul je ontvangen op de evenementenwereld. Zo kun je je deze beloningen inzetten zodat je reis gemakkelijker verloopt :)
  11. Nehemiah

Hallo allemaal! We zullen morgen rond 12.30 van start gaan, dus opdracht 1 is hier! Je gaat beginnen aan de barre tocht. Om je overlevingskansen te vergroten, moet je eerst een beetje ervaring opdoen. Als je dit niet doet, zal de tocht te zwaar voor je zijn. Bereik level 80 Bonus opdracht...
  12. Nehemiah

Dit zal de laatste week van het evenement zijn, het evenement duurt tot 28 september.
  13. Nehemiah

Er zullen 4 routes beschikbaar zijn met verschillende opdrachten, deze moet je succesvol voltooien(binnen een bepaalde tijd) om door te kunnen met de volgende opdracht. Uiteindelijk zal er voor elke route een eindspel zijn waar we een uiteindelijke nummer 1 en 2 uit halen. Dus hoe je wint? De...
  14. Nehemiah

Feedback Oogsttijd evenement 2022

Dit jaar wilden ze iets nieuws proberen tijdens het oogstevenement (het vinden van cadeaus van de aarde combineren met opdrachten). Nu dit is afgelopen is het tijd om te evalueren en de nodige aanpassingen te doen. Ik snap je frustratie en we zullen deze feedback ook doorgeven. Wat betreft de...
  15. Nehemiah

Ik heb als vervanging gewoon de spelregels toegevoegd ;) . En wanneer er een gelijkspel zou zijn (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan zal er onwillekeurig een winnaar worden gekozen.
  16. Nehemiah

Ik had inderdaad een link gezet naar de algemene voorwaarden. Echter heb ik deze link nu verwijderd omdat een groot deel niet van toepassing is en voor onduidelijkheid zorgt. Geen zorgen @jellebie34 , ik zal niet om je ID vragen! :p
  17. Nehemiah

Hier het discussietopic van ons aankomende event! :)
  18. Nehemiah

Speedevent - Trails of Tears

Trails of Tears Hackahey (Ik groet u) Sinds vandaag zijn jullie geen cowboys en cowgirls meer. Vanaf nu zijn jullie indianen. Jullie zijn verbannen van het gebied waar jullie altijd gewoond hebben en moeten nu naar het westen trekken. Dit kunnen jullie doen via 4 verschillende routes, die...
  19. Nehemiah

Eventwereld 2022

We zijn al druk bezig om variant 3 uit te werken, heel tof dat het zoveel stemmen heeft gekregen! We hopen de verwachtingen waar te kunnen maken nu ze zo hoog liggen :p . De verwachting is dat we begin september van start kunnen:cool:.
  20. Nehemiah

Eventwereld 2022

Niemand verplicht je ook om mee te doen. Dit topic is bedoeld om te stemmen welk evenement we wel gaan doen. Dus je bijdrage aan dit topic vind ik dan ook nutteloos. Ik heb het eerste bericht verwijderd omdat het off-topic is, net als je bericht nu, maar dat snap je niet helemaal volgens mij...
Bovenaan