• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. ancoonbar

Ideeën speed/eventservers

Een Burgeroorlogachtig FG event was 2e in de poll van tijdje terug. Dat is altijd wel een goede.
  2. ancoonbar

Naam nieuwe wereld

Mij ga je er niet vinden, maar veel plezier gewenst aan wie er gaat spelen. Naam: Lakota (een indianenstam)
  3. ancoonbar

Feedback Oogsttijd evenement 2022

De andere fry delen staan onder de "graan aar" knop. Of als je de zoekfunctie gebruikt, zie je alle fry delen.
  4. ancoonbar

Feedback Oogsttijd evenement 2022

Ook als je zelf op awesomia start? Dan wint volgens mij de aanval meestal.
  5. ancoonbar

Laat je horen!

Inzet van het team telt inderdaad zwaar mee, maar ook als beide teams precies hetzelfde doen met evenveel mensen kan het bij de een meteen gevonden worden en bij de andere pas na een paar weken. Er zijn meer dan 2 burgeroorlogen geweest naar mijn weten, dus misschien komt het daardoor. Het was...
  6. ancoonbar

Laat je horen!

Klopt, maar dat heb ik ook niet beweert. Wat ik zei is dat je het beter (met een omweg) onmogelijk kan maken, dan dat je het alleen in de regels verbied. Als een omweg niet gaat, dan idd in de regels verbieden en daar op toezien. Shopkleding ipv setjes kan inderdaad ook prima. Met helemaal niks...
  7. ancoonbar

Laat je horen!

Upgraden kan je niet "uitzetten" helaas en verbieden in de spelregels kan irritant zijn als dat steeds gecontroleerd moet worden. Suggestie dan om de uitrusting in een "startpakket" gelijk lvl 1 te maken ipv kisten ermee uit te delen.
  8. ancoonbar

Laat je horen!

Bedankt voor het initiatief! Mochten jullie het gemist hebben, is er ook nog een topic van vorig jaar met wat event wereld suggesties: https://forum.the-west.nl/index.php?threads/evenement-wereld-discussietopic.36491/
  9. ancoonbar

Uurhitter 2.0

Bedankt voor het meedoen. Dat brengt dan de uitslag: billies 22 hits -->710 mastadont.. 23 hits -->740 (7 mei was 04:59) arctic 22 hits -->710 Austria 18 hits -->540 anja charite 4 hits -->120 mathiver 1 hits -->30
  10. ancoonbar

Nachtbrakers

Bedankt voor het meedoen. De eindscore is dan mastadont.. 126 austria 32
  11. ancoonbar

Woordhussel 22 [Forumbonuspunten Mei 2022]

Goedendag iedereen. In de maand mei zijn er blauwe letters in deze tekst verstopt. Lukt het jou om een zo lang mogelijk woord te vormen met deze blauwe letters? De regels: - Meedoen kan vanaf nu tot en met 24 mei 2021 23:59 uur. - Je mag maar 1 woord per persoon insturen. - Als je voor 12 mei...
  12. ancoonbar

Uurhitter 2.0

Bedankt voor het meedoen weer. Dat brengt dan de uitslag: mastadont.. 24 hits -->800 austria 24 hits -->800 anja charite 13 hits -->390 arctic 21 hits -->680 billies 24 hits -->800 mathiver 1 hits -->30 RobertoBaggio 6 hits -->180
  13. ancoonbar

Nachtbrakers

Bedankt voor het meedoen weer. Dat brengt dan de uitslag mastadont.. 105 Austria 48 RobertoBaggio 11 billies 1
  14. ancoonbar

Feedback Paasevenement 2022

De hele opdrachtenreeks kan tot 05 mei 2022 12:00 uur gedaan worden. Verder zijn er geen tijdgebonden delen. Vergeet inderdaad niet de boodschappenlijst weer uit te rusten als je alles hebt. Die opdracht is niet-herhaalbaar als je die vorig jaar al gedaan hebt. Als je die nog niet gedaan hebt...
  15. ancoonbar

Met de nieuwe update (2.171) is het inderdaad 32% geworden. Deze staat nu ook in de aankondiging.
  16. ancoonbar

Dat is wat ik er, los van de aankondiging, over kan vinden. Mocht dat bij de start van het event veranderd zijn, laat ik het weten.
  17. ancoonbar

The West Wereldrecords & discussietopic

Meest aantal ingebrachte constructiepunten per uur (Arbeider) BLANCO Snelst uitgebouwde stad (alles behalve kerk) vanaf 0 alleen (73.300 punten) (Arbeider) BLANCO**** Kunnen dan inderdaad gesplitst worden. Ervaring van kerk staat los van hoeveel constructiepunten je inbrengt en los van de 5/10%...
  18. ancoonbar

Bedankt voor het melden. Het is aangepast. Mocht het bij de start van het event nog veranderen, zal ik het laten weten.
  19. ancoonbar

The West Wereldrecords & discussietopic

Bedankt voor de tip. Record is toegevoegd. Ik ga niet alle posts hier nakijken om te zien of iemand in aanmerking komt voor een nieuw/gesplitst record. Als jij dat wel wil doen, ga je gang. Anders kan een record altijd nog geclaimd worden met een nieuwe inzending.
  20. ancoonbar

Updates discussietopic

https://www.events.the-west.net/game.php# Werkt toch echt als je er heen gaat. Heel leuk daar.
Bovenaan