• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. dagelijkse taken

gewone opdrachten worden daar idd gewoon bijgeteld.
  2. Wereld Briscoe

ik zal nog wel zien wat ik wordt, tegen dat ik begin is het zowiezo al augustus.
  3. Massa aanvallen maken Arizona kapot!

is er iemand die veel fakes wel leuk vindt?
  4. Massa aanvallen maken Arizona kapot!

ik ga hier reageren, puur persoonlijk en omdat de discussie leuk is. 1) ja ik vind volle gevechten leuker dan lege (en ik denk dat ongeveer heel the west dat ook vind) 2) er is geen ideaal moment om een fortgevecht te doen. wellicht heb je meer volk als je om 20u vecht, maar er zijn ook...
  5. vaardigheidspunten, reskillen en langetermijnstrategie fortvechter: wie wil mij helpe

ik zou in jouw geval nu met het inzetten van vaardigheden niet meer naar opdrachten kijken en alles op fortskills zetten.
  6. vaardigheidspunten, reskillen en langetermijnstrategie fortvechter: wie wil mij helpe

opdrachten zijn (in mijn ogen) vooral interessant vroeg in het spel, bij lage levels. als je fortvechter bent, en dus vaardigheidspunten op leiderschap en verschuilen hebt, kan je arbeiden met hoge ervaringswaarden. de rest van je xp komt dan uit fortgevechten en duels, wat wellicht meer...
  7. Actieve fortvechter zoekt top30 stad

misschien. geef eens wat meer info over de AE steden? met wie zijn jullie bondgenoten? zijn er regelmatig fortgevechten? wie is de vijand? (als je dat niet wil vertellen op forum mag je ook pm-en natuurlijk)
  8. Actieve fortvechter zoekt top30 stad

Dag iedereen, ik ben pas terug begonnen op the west (sommige spelers kennen me misschien van vroegere werelden). gezien ik fortgevechten het leukste van the west vind, ben ik op arizona begonnen met het plan een goede fortvechter te worden. als soldaat zal ik ook in duels mijn mannetje kunnen...
  9. Avonturier zoekt goeie stad

ondertussen zit ik bij dragon hq en mag dit topic op slot.
  10. Avonturier zoekt goeie stad

op dit moment lijkt de stad van jobb mij het meest aangenaam. andere, nieuwe aanbiedingen mogen nog altijd!
  11. Avonturier zoekt goeie stad

Dag arizona-spelers, op arizona ben ik weerom avonturier. in eerste instantie ga ik zo hoog mogelijk ranken en veel opdrachten doen. later zal ik zeker ook nuttig zijn voor het vinden van fort-items. effectief deelnemen aan fortgevechten zal wschl iets minder zijn. ik zoek nu een leuke...
  12. Wat vinden jullie de beste wereld?

w7, simpelweg omdat ik daar mijn hoogste ranking heb (rond 150) op arizona ga ik daar wschl niet geraken omdat ik te laat ben kunnen beginnen.
  13. w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

ik ben nog niet begonnen. even ook nog geen tijd. waarschijnlijk begin ik volgende week. ik ga doen wat ik het liefste doe (na fortvechten maar daar heb ik totaal geen tijd voor): avonturier spelen, rondzwervend over de wereld. focus op het uitvoeren van zoveel mogelijk opdrachten...
  14. Help met Arizona

Ik, Woutpro, gok dat Arizona geopend zal worden op 17-08-2010 om 15.45. Edit Girafi: Je staat op de lijst
  15. dag en nacht

wat is daarbij dan het verschil tussen dag en nacht? zonder dat te vertellen is uw idee natuurlijk weinig uitgewerkt.
  16. Protest Premium-update

dan gaan we eens lezen wat de spelers daar er van vinden. je kan immers pas deftig een mening vormen door effectief te spelen.
  17. Protest Premium-update

een vraagje: is er al op een van de anderstalige servers een wereld met de nieuwe premium open? en zo ja welke?
  18. Gevonden voorwerpen

ik vond daarstraks een grijze leren hoed bij indianen handelen, leuk item.
  19. Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

iets wat ik nu net opmerk: sinds de update blijft het balkje stadsforum staan, ook al ben je uit een stad gegaan bv om te shoppen. refreshen/cache legen veranderd hier blijkbaar niets aan.
  20. Verbeterde versie TW Pro

ik denk dat het dan het duidelijkst is om een nieuwe sorteer-optie 'op maximale vind-waarde sorteren' komt. geluk zoals het er nu staat mag dan blijven staan van mij.