• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. rollercoaster007

Update 2.70

Ze droppen iig sneller dan die pompoenen :) Ded moroz kist zit er ook in trouwens
  2. rollercoaster007

Update 2.70

Sneeuwballen zoeken is echt kut, net zo kut als die kutpompoenen. En nu zijn de prijzen ook kutter. Buffs, medailles, fanta. Kreeg ook een winterkist, met die winterset van 1000 jaar geleden :s
  3. rollercoaster007

Gevaar van arbeid

Op het moment dat je de arbeid inplant (want dat is het moment waarbij de arbeidspunten worden berekend en gevaar wordt bepaald door de arbeidspunten)
  4. rollercoaster007

Kerst 2017

Ik heb hem ook niet ontvangen
  5. rollercoaster007

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Hopelijk geven ze de beloning van vorig jaar ook :)
  6. rollercoaster007

quest Nieuwe Werelden

https://wiki.the-west.net/wiki/New_Worlds#Meeting_the_new_colonists Deze?
  7. rollercoaster007

Dag van de dood 2017

8. rollercoaster007

Dag van de dood 2017

Nee, er zijn 4 handelaars (whiskey, lucifers, etc). Die horen elk bij een county. Je moet het juiste product dragen, terwijl je de juiste arbeid doet(zoals bijvoorbeeld: De handelaar in county 1 opent zijn verkoop eerder dan de handelaar die naast een koeienweide staat. DIt is bijvoorbeeld vee...
  9. rollercoaster007

Dag van de dood 2017

Niet zwavel ontginnen ;) Je moet een product dragen en de juiste arbeid doen op het juiste tijdstip
  10. rollercoaster007

Update 2.67

1. iedereen kan er 40 vinden, zonder nuggets. Je moet gwn wat moeite doen 2. I know, done that
  11. rollercoaster007

Update 2.67

Jammer dat de naam niet ragequit is gebleven zoals op beta... Over die pompoenen, ik vind het niet kunnen dat je na 40 pompoenen nog altijd niet de 3 quests kan doen. Iedereen zou de mogelijkheid moeten hebben om alle 3 de quests te kunnen doen...Ik miste er namelijk eentje na 40 gevonden pompoenen
  12. rollercoaster007

Dag van de dood 2017

Klagen is de favoriete bezigheid van de NL speler...
  13. rollercoaster007

Update 2.64

In chrome. Maar kauwtabak zie ik idd niet op andere werelden en servers, volgens mij omdat er geen motivatie staat in de naam van het product Idem bij die producten van andere events
  14. rollercoaster007

Update 2.64

Je moet energie intikken
  15. rollercoaster007

Uitrusten lokaal bier

Lokaal bier moet je vinden bij handel drijven, graan malen, of reizigers bestelen
  16. rollercoaster007

Ik heb geen mail ontvangen... Mss hebben ze fout adres gebruikt? het account bestaat iig
  17. rollercoaster007

Âls duellant met 8k lp kom je gemakkelijk aan 20k schade + zo'n 60 uitwijkers. (weet ik uit ervaring op poolse server = wereldkampioenen :p ) Dat is imho veel beter dan leidernoobjes.
  18. rollercoaster007

Waarom hebben jullie meer recht om mee te doen dan die zogenaamde noobs? Iedereen heeft evenveel recht om mee te doen, hoe goed of slecht ze ook zijn. Dat er sommige goede spelers en leiders uit de boot vallen is jammer voor hen en voor het team. De eerste 150 aangemelde spelers mogen terecht...
  19. rollercoaster007

Als die persoon niet mee doet is het geen probleem dat die een paar dagen op het account past
  20. rollercoaster007

Update 2.61

Zo: