• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Filters voor het uitkiezen van een stad

Vandaag viel mij op dat het scherm waarin je direct lid kan worden van een stad vrij gelimiteerd is. Je kan namelijk maar 4 steden tegelijk zien (en hoewel dit volgens mij willekeurig gegenereerd wordt is het mogelijk dat je bepaalde steden mist). Daarom leek het me een goed idee om dit scherm...
  2. Discussie: Vijf nieuwe voorwerpen

Dit werd vandaag gepost in het telegraafkantoor, wat denken jullie?
  3. Dakota Fortgevecht evenement

Hey all, vandaag werd dit gepost in het Telegraafkantoor: We hebben inmiddels het eerste gevecht gehad. Discuss :)
  4. Game Mastered Fort - Suggesties voor fg's

Hier kunnen jullie je suggesties kwijt voor fortgevechten bij het communityfort. Brand los! :)
  5. The West - Een échte sandbox game

Deze post is vrij lang, lees het aub helemaal door voordat je commentaar levert. De bedoeling van al deze ideeën is de zogeheten "sandbox" te vergroten en ons meer tools geven om de spelwereld te beïnvloeden. 1. Het aanleggen van infrastructuur Voorstel De kaart in het begin leeg laten zijn...
  6. Nieuwe stats voor fg-wapens

Voorstel Verandering in fg-wapens door een bonus te geven aan het bereik of de schade. Details Geef sommige fg-wapens een halvering van de afstandspenalty met een iets lagere schade en geef andere fg-wapens een verdubbeling van deze penalty, maar met een verhoging van de schade. Zo krijg je...
  7. Iedereen kunnen fluisteren

Voorstel Iedereen die online is op je wereld toe kunnen fluisteren met het /tell <user>: <message> commando. Details Momenteel kun je alleen mensen toefluisteren met wie je samen in een chat zit of mensen die in je vriendenlijst staan. Hierdoor is het lastig om mensen door te sturen naar iemand...
  8. [Devblog] MPI: Hide'n seek

Dit is een vertaling van de nieuwste devblog; MPI: Hide'n seek, deze keer is het vooral technisch gepraat over algoritmen, maar we hebben iets gekregen waar we mee kunnen spelen! ;) Wat vinden jullie? (en als er fouten in zitten, meld het even ;))
  9. Het grote verhaal (main story) - Deel 1

Hij is er! Deel 1 van het grote verhaal! Meningen, spoilers en discussies zijn hier welkom :)
  10. [Devblog] Fort battle - mixing things up

Hey allemaal, misschien hebben jullie het gemerkt, er is een devblog gepost, bekijk hem hier. Voor de mensen die het graag in het Nederlands hebben: Bedenk dat dit een vrij ruwe vertaling is; als je een betere vertaling hebt staat het je vrij deze hier te posten, waarna ik het in de...
  11. Veranderingen aan fortgevechten

Als je het nog niet gelezen hebt, klik hier. Barst los :)
  12. Fortgevechten - Effect van vaardigheden en levenspunten

Dit topic is om te bewijzen welke fortbuild sterker is. In een ander topic is gezegd dat veel skills sterker is dan veel levenspunten, maar volgens anderen is dat andersom. Hier kunnen uitslagen van manoeuvres gepost worden ter ondersteuning van je standpunt. Simulaties: 1000 fg's tegen...
  13. Communitywedstrijd "Wat is de schade"

Barst los :)
  14. The West Kick-o-matic script

Kick-o-matic script Dit script is om het rekruteren van spelers eenvoudiger te maken. Gebruik: Klik op het rangsymbooltje van een speler in de chat, dan opent een popup en wanneer je officier bent kun je hem/haar rekruteren + informatie over de speler zien. De volgende informatie wordt...
  15. Snellere daling kosten attribuutpunten omzetten

Voorstel De prijs van attribuutpunten stijgt per punt met $50, maar neemt per dag met slechts $10 af, daar erger ik me nogal aan (vooral omdat ik op W6 nog zo'n 30 attributen om moet zetten en de prijs nu al op $1770 staat :hmf:) Daarom wilde ik voorstellen dat de prijs voor het omzetten van...
  16. Stadsforum upgrade

Ik heb laatst een aantal oude ideëen doorgenomen en een aantal daarvan verder uitgewerkt, dit is er één van: Voorstel Een aantal upgrades voor het stadsforum, waarmee het makkelijker te gebruiken wordt. Details Een manier om aan te geven of een speler online, offline, op vakantiemodus of...
  17. Terug kunnen naar een fortmanoeuvre na vernieuwen van de webpagina.

Terug kunnen naar een fortmanoeuvre na vernieuwen van de webpagina. Voorstel Het mogelijke maken om terug te komen in een manoeuvre nadat je the-west opnieuw geopend hebt of de webpagina vernieuwd hebt. Details Een knop waarmee je terugkomt in de manoeuvre, deze staat dan in het...
  18. Fortgevecht raakkans en uitwijkkans

Ik heb een beetje lopen zoeken naar de berekening tijdens fortgevechten (helaas niet gevonden :( is waarschijnlijk niet openbaar denk ik :P) toen ik een forumpost op het .net-forum tegenkwam (http://forum.the-west.net/showthread.php?t=43558), hierin stond dat iemand een excel-bestand had gemaakt...
  19. Updates vaardigheden ranglijst

Wanneer update de vaardighedenranglijst zich? Ik zit namelijk al een half uur te wachten op W6 om mijn huidige rang bij Levenspunten te zien. :o Iemand enig idee? (en ja, ik heb f5 gebruikt, heb opnieuw ingelogd, etc...)
  20. Fortgevechtrangen "Rekruut" en "Reservist" omwisselen.

Voorstel Ik denk dat er wel stadsleiders zijn die dit probleem herkennen: Bij een fortgevecht wil je je bondgenoten voorrang verlenen boven de "gewone" spelers, maar dan moet je ze kapitein maken en dat wil je ook niet. Daarom is mijn voorstel om de rangen "rekruut" en "reservist" om te...