• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. ivvi

Wedstrijd deelname - spel 3

Voorwerp 3 hoort niet in de lijst.
  2. ivvi

Wedstrijd deelname - spel 1

1. Pasen 2. Oktoberfest 3. Day of the Dead 4. St Patricks 5. Onafhankelijkheidsdag
  3. ivvi

Petitie: Nieuwe emoji's

Tegen betaling wil ik mijn privéscript, die dit probleem aanpakt, gerust openbaar maken.
  4. ivvi

The West Wereldrecords & discussietopic

Meeste schade als stad per maand: 3.740.507 (Arizona Sunshine, Dakota)***** https://www.westforts.com/nl11/town/battles/w3590 (http://prntscr.com/109orac)
  5. ivvi

Kies een naam voor de nieuwe wereld!

jacksonville bad juneau good
  6. ivvi

Dikzak.
  7. ivvi

Hoogste levenspunten in een fortgevecht (soldaat): 33.930 (ivvi, Arizona) http://prntscr.com/orshe9
  8. ivvi

Adem in houden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
  9. ivvi

Beter te vroeg dan te laat

Leuk dat er al zo vroeg naar gekeken wordt, alles om de moeilijkheden van vorige events te voorkomen. Het begint met dingen zoals dit, zodat het niet allemaal last-minute gefixed moet worden, waar er dan ook nog eens gegarandeerd iets misloopt. Alvast een goed initiatief dus. To the point; mijn...
  10. ivvi

Community event: Oldskool duelevent

Leuk ideetje, ik kan voor geen meter duelleren maar lose is improve. Verder, heb ff gekeken en het lijkt me dat op geen enkel moment Doc & Freeman beter zijn dan Eastwood & Pinter. Mss is het dan zelfs leuker om enkel met shopitems het event te doen? Ook geen speedset dan, gezien het in...
  11. ivvi

Update 2.69

Komt die dan inclusief het kerstevent, of blijft die ook apart?
  12. ivvi

Innogames tv december

Je karakterklasse eenmalig mogen veranderen op level 150 / 140 zou welkom zijn inderdaad.
  13. ivvi

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Ik heb de activatiemail nu inderdaad, super bedankt!
  14. ivvi

Net gedaan, nog steeds niets (na het opnieuw proberen verzenden).
  15. ivvi

De opgegeven email is hetzelfde als mijn ig account. Als ik op de eventserver mijn paswoord wil veranderen, krijg ik de bevestiging dat de email is verzonden naar het opgegeven emailaccount (http://prntscr.com/gjf4bo). Alles prima dus, alleen krijg ik die email niet aan. Spam etc. nagekeken.
  16. ivvi

Ik heb ook nog steeds niets, ook de bevestiginsmail van leones niet.
  17. ivvi

LP reduceert schade, builds met 2k-7/8k lp zijn best wel troll.
  18. ivvi

Wegens extreem uitstelgedrag heb ik me ff bezig gehouden met tankstats te verzamelen, gebaseerd op .de18. Leek me wel een redelijke afspiegeling van hoe het er gaat uitzien daar. Ik ben geen held in excel oid. dus als er fouten inzitten, feel free om me dat even te zeggen. De spreadsheet houdt...
  19. ivvi

Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

Player name: ivvi World: Arizona Level: 140 Class: Soldaat Profession: Smith Health Points: 15000 Are you skilled for Fort Battles: Yes Online/Offline: Online Leader/Entrant: Leader if really needed. If Leader, do you have Skype and willing to use it: If necessary.
  20. ivvi

Duel veranderingen

Zou eindelijk nog eens een positieve verandering zijn, voor. :)