• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Internationale fortgevecht competitie

Hoihoi, is er iemand die een ingevuld schema heeft gemaakt? Het zou leuk zijn om als niet-deelnemer toch goed op de hoogte te blijven :)
  2. Van harte welkom Muf-Muf

Welkom terug Muf-Muf! :D
  3. Nachtbrakers [Forumbonuspunten]

Goedemiddag mensen die wel zijn geselecteerd voor het FG-evenement :(
  4. Verandering weerstandsformule in fg's

Ik denk dat een procentuele weerstand een stuk praktischer zou zijn, hierdoor krijg je bijvoorbeeld dat de schade met 70% wordt verminderd in plaats van een vermindering van (random getal) 210. Ik denk dat weerstand-tanks hierdoor een stuk sterker gaan worden, vooral wanneer ze gebruik maken van...
  5. deelnemer fg-event

Als het nog kan, ik wil graag mee als reserve ofzo, had verwacht wel geselecteerd te worden, maar w/e :huh:
  6. Internationale fortgevecht competitie

Hoe werkt het dan? Ik bedacht namelijk dat je verschillende mensen met verschillende wapen/kledingsets zou kunnen meebrengen zodat je zo'n hoog mogelijke bonus zou krijgen.
  7. Hurt or Heal

[22] America [15] Gasselterboerveenschemond [25] DonteX [25] Glimpse10 [25] Tanais Er moet meer gepost worden! :)
  8. Filters voor het uitkiezen van een stad

Vandaag viel mij op dat het scherm waarin je direct lid kan worden van een stad vrij gelimiteerd is. Je kan namelijk maar 4 steden tegelijk zien (en hoewel dit volgens mij willekeurig gegenereerd wordt is het mogelijk dat je bepaalde steden mist). Daarom leek het me een goed idee om dit scherm...
  9. Internationale fortgevecht competitie

Worden de sectorbonussen van wapens/sets bij elkaar op geteld (wanneer het verschillende wapens/sets zijn)? Dan zou het een goed idee zijn om in ieder geval één van elke setbonus te hebben.
  10. karakterbonus avonturier + arbeiders in fortgevechten

Misschien een minimale weerstand of iets dergelijks, ik heb trouwens wat berekeningen gedaan en had bedacht dat een maximum weerstandsbonus van skills nodig was, anders kun je namelijk builds maken die 35k effectieve levenspunten hebben (zonder de vaardigheidsbonussen van kleding, maar wel met...
  11. Internationale fortgevecht competitie

Hoge levels lijkt me, die kunnen namelijk relatief meer punten op leiderschap hebben ten opzichte van hun levenspunten. (Formule voor lp is 90 + 10*(level) + 10*(punten op lp), hoger level betekent dat het effect van de 90 basis lp kleiner wordt ). Misschien is het een idee om te kijken naar...
  12. Hurt or Heal

Westerhaar-Vriezenveensewijk. It's a thing.
  13. karakterbonus avonturier + arbeiders in fortgevechten

Ik ga het idee even uitwerken en een nieuw topic posten. Sorry voor het kapen van dit topic Kraters :o
  14. Hurt or Heal

[22] America [16] Gasselterboerveenschemond [25] DonteX [25] Glimpse10 [25] Tanais Ik bedoel maar... Die naam alleen al :huh:
  15. Hurt or Heal

[25] America [22] Gasselterboerveenschemond [25] DonteX [25] Glimpse10 [25] Tanais
  16. 4 uur

Ik hou ook van jullie hoor :P
  17. Internationale fortgevecht competitie

W1, speel niet al te actief om eerlijk te zijn, maar ik zou idd graag een setje lenen of er eentje krijgen op de competitiewereld :)
  18. 4 uur

Hashtags? Really? Ik ben teleurgesteld :P
  19. karakterbonus avonturier + arbeiders in fortgevechten

Ik meende zelf een keer een voorstel te hebben geschreven (maar waarschijnlijk niet gepost) waarin ik het idee had om weerstand procentueel te maken (waarbij weerstandbonus werkt op de overgebleven schade die je krijgt, heb je 40% weerstand en pak je een item dat 15% weerstand geeft dan wordt de...
  20. Internationale fortgevecht competitie

Zijn er nog mensen die toevallig een extra fg-setje hebben die ze mee kunnen nemen mocht ik mee kunnen doen? Ik loop momenteel rond met een deels geupgrade Jeremiah Johnson set, maar die is vrij waardeloos met een bonus van slechts 60 weerstand :hmf: